Інститут медіааудиту оприлюднив свій прогноз інфляції на телебаченні і у діджіталі на весь 2021 рік
Інститут медіааудиту оприлюднив свій прогноз інфляції на телебаченні і у діджіталі на весь 2021 рік

Інститут медіааудиту оприлюднив свій прогноз інфляції на телебаченні і у діджіталі на весь 2021 рік

Інститут медіааудиту оприлюднив свій прогноз інфляції на телебаченні і у діджіталі на весь 2021 рік
Інститут медіааудиту оприлюднив свій прогноз інфляції на телебаченні і у діджіталі на весь 2021 рік

Про це йдеться у повідомленні компанії. Ця цифра зважена щодо розмірів і динаміки бюджетів, і сезонної активності учасників POOL ІМА.

«У агресивної боротьбі за рекламодавців селлери надавали значне бонусування першого півріччя, компенсацію за втрати в охопленні та додаткові мотивації за використання спонсорського інвентарю. Ми прогнозуємо, що дані дії приведуть до нерівномірного динаміці вартості по півріччях - дефляції в першій половині року і інфляції в другій», - вважають експерти компанії.

Нагадаємо, середня ринкова інфляція, згідно липневого прогнозу обсягів ТВ розміщення від експертів Всеукраїнської рекламної коаліції, вища і становить 3-4%.

Серед твендів діджіталу Інститут медіа аудиту відзначає  зростання частки в медіміксі/ бюджетів, пріоритизація відео форматів, сезонні коливання трафіку, збільшення контролю Brand Safety і відповідне обмежень по рекламному інвентарю призведе. Згідно прогнозів компанії різні категорії очікує така інфляція:

• Відео в YouTube - інфляція 12-15%

• Відео в FB / Instagram - інфляція 6-8%

• Display в глобальних інструментах (GDN, DoubleClick) - дефляція 7-9%

• Social (PPC campaigns) - інфляція 1-3%

• У локальних селлером за всіма видами проявів розміщення вартість залишилася на рівні 2020 року

Теги по теме
Новости прогноз погоды Рынок
Источник материала
loader
loader