Sweet.tv відкрив продаж передплат у торгових мережах та став доступний в «Інтерсіті» за 1 гривню
Sweet.tv відкрив продаж передплат у торгових мережах та став доступний в «Інтерсіті» за 1 гривню

Sweet.tv відкрив продаж передплат у торгових мережах та став доступний в «Інтерсіті» за 1 гривню

Sweet.tv відкрив продаж передплат у торгових мережах та став доступний в «Інтерсіті» за 1 гривню

ОТТ-платформа Sweet.tv запустила локальну дистрибуцію. Відтепер продаж передплат сервісу буде відкрито в усіх національних торгових мережах: Comfy, Foxtrot, Eldorado, «Епіцентр», Rozetka, «Алло» тощо. Про це під час конференції 14 вересня повідомив директор Sweet.tv Олександр Резунов.

«Наша мета – щоб навіть у найменшому містечку України у людей була можливість зручно та легко, без зайвих зусиль отримати доступ до якісного телебачення та легального кінозалу від Sweet.tv. Ми прагнемо, щоб у кожного українського глядача була можливість підключитися до Sweet.tv, поповнити особистий рахунок і придбати смарт-приставку, щоб перетворити свій звичайний телевізор на інноваційний Smart TV», – сказав він.

Серед основних труднощів у цьому напрямку, за його словами, є нерозуміння людей, що перегляд піратського контенту несе великі збитки для виробників та економіки країни.

«Тому наша локальна дистрибуція – це крок до споживання легального контенту по всій країні»,  додав Олександр.

Також сервіс запустив спільний проєкт з «Укрзалізницею». З 5 вересня доступ до контенту онлайн-кінотеатру Sweet.tv у поїздах «Інтерсіті» коштує 1 грн. Для перегляду ліцензійних фільмів можна використовувати власний гаджет, під'єднавшись до мережі безпосередньо у вагоні швидкісного поїзда Інтерсіті.

«Найближчим часом ми зробимо безкоштовний доступ до контенту Sweet.tv в Інтерсіті для всіх абонентів нашого сервісу»,  сказав Олександр.

Також він позиціонує Sweet.tv як «другий за популярністю онлайн-кінотеатр серед українських глядачів». За словами Олександра, компанія розглядає можливість виходу на міжнародні ринки. Однак наразі лише прораховує економічну модель.

За оцінками Sweet.tv, аудиторія ОТТ-сервісів — 1,5 млн українців. Найбільшу перспективу для розвитку стримінгових сервісів в Україні компанія бачить у залученні 10 мільйонів домогосподарств, які ніколи не платили за ТБ.

Нагадаємо, компанія вийшла на ринок у 2017 році. На платформі представлені 260+ телеканалів, зокрема в HD та 4K. Є функція керування прямим ефіром ТБ: пауза, перемотка та запис до 7 діб. Абонентам доступний кінозал без реклами: 10 000+ фільмів без додаткових оплат, серіали та мультфільми для дітей будь-якого віку та всієї родини.

Графіка: Sweet.tv

Теги за темою
Новини Ринок
Джерело матеріала
loader
loader