"Велике будівництво" виправляє не лише дороги, а й всю галузь - експерт про зміни в Укртрансбезпеці
"Велике будівництво" виправляє не лише дороги, а й всю галузь - експерт про зміни в Укртрансбезпеці

"Велике будівництво" виправляє не лише дороги, а й всю галузь - експерт про зміни в Укртрансбезпеці

Наймасштабніший за всі роки незалежності ремонт доріг в Україні - лише одне з досягнень програми президента Володимира Зеленського "Велике будівництво". Наступним етапом буде контроль за безпекою руху та дотриманням правил на дорогах. Про це написав у Facebook керівник Інституту публічної політики та консалтингу Сергій Биков.

"Напевно, у багатьох, як і у мене самого, кров з очей, коли по свіжому хорошому асфальту повзе перевантажена фура. Власнику фури при цьому плювати, що через перевантаження на новій трасі утворюються вибоїни, колійність, асфальт пливе або тріщить", - зазначає експерт.

Боротися з цим буде Державна служба безпеки на транспорті - Укртрансбезпека.

"Наскільки мені відомо, Мінінфраструктури ініціює кардинальні зміни в роботі Укртрансбезпеки. З приходом нового міністра інфраструктури Олександра Кубракова контроль за реорганізацію ДСБТ покладено на його нового заступника - Мустафу Найєма", - повідомляє політолог.

За його словами, в Укртрансбезпеці кадрові зміни охоплять всю службу. Колишній глава служби Єгор Прокопчук, який налаштував проти ДСБТ усіх українських перевізників, вже звільнений. Конкурси на нових інспекторів будуть проведені за моделлю патрульної служби Нацполіції.

Ще одна важлива частина реформи - автоматичний габаритно-ваговий контроль. "Парламент вже прийняв закон по штрафах за порушення норм. Тепер дані з майданчиків "зважування-в-русі" (WIM-комплексів), встановлених на відремонтованих дорогах, стануть підставою для штрафів. Норми вступлять в силу вже з 1 жовтня. Максимальний штраф за порушення - 51 тис. грн", - попереджає Биков.

Також почав роботу е-сервіс "Шлях", яким скористалися 5 тис. перевізників, оформляючи сервіси від ДСБТ в електронному вигляді. Скасовано практику розподілу дозволів на міжнародні перевезення в ручному режимі. Їх також планують повністю автоматизувати в системі "Шлях".

"Таким чином, "Велике будівництво" Зеленського запустило цілу низку змін на дорогах - тому що ця президентська програма не тільки про асфальт. Дороги - як прозора вітрина нашої країни. Через неї дуже добре видно, чи є в будинку порядок і чи дотримуються люди в ньому законів", - додав Биков.

Як повідомлялося, у 2021 році за програмою президента Володимира Зеленського "Велике будівництво" відремонтують і побудують 6,5 тис. км доріг.

Автор: Григорій Бондар

Джерело матеріала
loader
loader