Тепло для "своїх" : у Києві відкрився новий шоурум бренду в'язаних речей ROMANOVA
Тепло для "своїх" : у Києві відкрився новий шоурум бренду в'язаних речей ROMANOVA

Тепло для "своїх" : у Києві відкрився новий шоурум бренду в'язаних речей ROMANOVA

фото В'ячеслав Ратинський, УНІАН

Подія ніяк не анонсувалася брендом і на неї змогли потрапити лише найближчі друзі його творців.

Форматом події була обрана "ремонтна вечірка", бо оснащення нового бутіка, розташованого в особняку в історичному центрі Києва, ще повністю не завершено.

Гості закритої вечірки підбирали собі нові теплі речі, готуючись до зимового сезону, цілий вечір, і вечірка, що почалася в шоурумі, продовжилася в сусідньому барі P2B під дегустацію авторських коктейлів далеко за північ.

ROMANOVA Designer Knitwear - крафтовий бізнес, заснований на сімейних традиціях, який виріс до рівня фешн, і чиї речі стали справжнім відкриттям Ukrainian Fasion Week взимку-2020.

фото В'ячеслав Ратинський, УНІАН
фото В'ячеслав Ратинський, УНІАН

Бренд виробляє в'язані вироби для жінок і чоловіків в двох лінійках – ексклюзивні вироби ручної роботи і сезонні дропи. Колекції бренду складаються на 70 відсотків з виробів ручної роботи.

Дизайнери роблять ставку на якість матеріалів (у виробах використовується фурнітура і пряжа преміум-класу), оригінальний дизайн і регулярно руйнують стереотипи про те, що в'язаний одяг доречний тільки для холодного сезону і не претендує на звання "високої моди".

Місія бренду - трансформувати ставлення до в'язаного одягу, який досі нерідко асоціюється з "бабусиними" светрами, транслювати культ в'язаного одягу як позасезонного і відповідного трендам.

фото В'ячеслав Ратинський, УНІАН
фото В'ячеслав Ратинський, УНІАН

Бренд був заснований в 2018 році, однак, історія його становлення сягає корінням набагато глибше. Дизайнери бренду - Надія і Тетяна Бурбела назвали бренд на честь прабабусі – Надії Романової, яка, за їхніми словами, була талановитою рукодільницею і прищепила дизайнерам любов до ручної праці.

Серед зіркових клієнтів бренду - телеведучі Марічка Падалко і Анна Панова, письменниця і співачка Ірена Карпа, відомі громадські діячі і політики.

фото В'ячеслав Ратинський, УНІАН
фото В'ячеслав Ратинський, УНІАН

"Багато виробів, представлені в наших колекціях, створюються в одному екземплярі і майже ніколи не повторюються. Наші моделі ручної роботи - завжди ексклюзивні, підкреслюють індивідуальність наших клієнтів, характер, дозволяють їм виграшно виділятися і відчувати себе максимально комфортно. При цьому, ми завжди намагаємося поєднувати в своїх колекціях найрізноманітніші стилі та напрямки: класика, романтика, авангард, стріт-стайл, гранж – кожен знайде собі модель до душі", - розповідає про бренд ROMANOVA співзасновниця Надія Бурбела.

Новий шоурум ROMANOVA Designer Knitwear знаходиться в старовинному особняку в Києві за адресою Олеся Гончара, 38а.

Починаючи з 9 жовтня двері шоурума відкриються для всіх бажаючих (в тестовому режимі і за попереднім записом).

фото В'ячеслав Ратинський, УНІАН
фото В'ячеслав Ратинський, УНІАН

Вас також можуть зацікавити новини:

  • Valentino презентував жіночу колекцію: що буде в тренді влітку 2022 року (фото)
  • Естетично і практично: топ-6 стильних образів на осінь від моделі Анни Гомонової
  • Модний бренд Givenchy розкритикували за прикраси у формі зашморгу (фото)

Автор: Діана Могилєвич

Джерело матеріала
loader
loader