/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F1fad1988cd3d199b2c031b053ca685a5.jpg)
У рішенні Укрзалізниці списувати вагони за віком немає ніякої логіки – експерт
Про це заявив головний директор компанії «Амадеус Марін» Андрій Кирикович.
Підпишіться на Знай у Google News! Тільки найяскравіші новини!
Підписатися«Я поки не розумію, навіщо вводяться такі обмеження. Але я вважаю, що на ринку будь-яка заборонна міра повинна бути дуже сильно обгрунтована. Тому забороняючи зараз експлуатацію цих вагонів, я не знаходжу відповіді на питання», - сказав Кирикович.
На його думку, набагато важливіше технічний стан вагона, який випускається на шлях, ніж тривалість його експлуатації. Експерт також не виключив виникнення дефіциту рухомого складу, у разі якщо УЗ прийме рішення про обмеження терміну експлуатації вагонів.
Кирикович підкреслив: проблема УЗ не у вагонах, а в дефіциті локомотивів, що збільшує час на перевезення дорогою і підвищує витрати на логістику для бізнесу.
"Якщо ми нормально подивимося на історію роботи вагона або на історію роботи Укрзалізниці, пріоритет повинен бути відданий тязі. Це основне. Наявність вагона - це Сервісна складова Укрзалізниці. Її пряме призначення - перевезення, а це тяга та інша інфраструктура, але не вагони», - пояснив Кирикович.
Раніше екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що оновлювати рухомий склад «Укрзалізниці» потрібно, але в першу чергу необхідно модернізувати залізничну інфраструктуру і підвищити якість перевезень.
У свою чергу екс-голова правління "Укрзалізниці" Володимир Жмак заявив, що питання тарифоутворення на послуги» Укрзалізниці" потрібно піднімати тільки після того, як буде проведена повноцінна реформа компанії.


/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Ffavicons%2Funnamed_1WmOlZn.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F6bc6e8b7-1641-4252-88ed-b7bdf9923a4d.jpeg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F06fa0d5e-fe39-4e55-ae54-c441ca80a703.jpeg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F3a0dab43260860b0bc967323e5bf2e8f.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F131%2F512574cb5cfab50970f961af331fa51c.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F419%2F282bd85e8f176e229172244da379fd4d.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2F7ea1c3f76f9ca7e94d36c2694421c6d0.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F0c57ee602a9252bc947efbe3f52409dc.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fccf7869efef689cb121ee1b457ae1a66.jpg)