Як змінилася графіка в GTA: The Trilogy – The Definitive Edition
Як змінилася графіка в GTA: The Trilogy – The Definitive Edition

Як змінилася графіка в GTA: The Trilogy – The Definitive Edition

Після анонсу Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition, студія Rockstar Games показала, як змінилася графіка в нових ремастерах порівняно з оригінальними версіями GTA 3, GTA: Vice City і GTA: San Andreas.

У спеціальному трейлері порівняння графіки ми можемо прямо на ходу побачити, які зміни відбулися у візуальній складовій ігор серії.

Розробники додали сучасні графічні ефекти і кращі текстури, а в оточуючому світі стало на порядок більше полігонів, як і в оновлених персонажах гри.

Ми переробили класичні світи Ліберті-Сіті, Вайс-Сіті та Сан-Андреаса з урахуванням можливостей сучасних платформ.

Додали нову систему управління в дусі GTA 5 і різні візуальні поліпшення, наприклад, більш чіткі текстури.

Кожну з трьох ігор ми постаралися вдосконалити, зберігши при цьому їх особливу, впізнавану естетику.

Rockstar Games.

Для всіх частин трилогії також була повністю перероблена система освітлення, додано поліпшені ефекти тіней, відображень і погодних умов.

Оновлено моделі автомобілів і вже згаданих персонажів.

За допомогою нових текстур високої роздільної здатності збільшено деталізацію будівель, зброї, доріг та інтер’єрів.

Навколишній світ в The Definitive Edition став ще багатшим і реалістичнішим завдяки новій рослинності, більш деталізованим поверхням, збільшеній дальності промальовування.

Цікаво, що наразі офіційно не повідомляється про підтримку 4K 60fps на ПК і консолях, хоча сам трейлер порівняння графіки, «знятий» саме в цьому режимі.

Водночас заявлено, що версія для PC матиме додаткову оптимізацію з технологією NVIDIA DLSS.

Трейлер порівняння графіки.

Теги за темою
PS5
Джерело матеріала
loader
loader