Нова концесійна дорога Львів-Броди-Рівне: завершують розробку техніко-економічного обґрунтування
Нова концесійна дорога Львів-Броди-Рівне: завершують розробку техніко-економічного обґрунтування

Нова концесійна дорога Львів-Броди-Рівне: завершують розробку техніко-економічного обґрунтування

Міжнародна консалтингова компанія ILF Consulting Engineers працює над техніко-економічним обґрунтуванням будівництва нової дороги Краковець — Броди — Рівне.

На сьогодні документ на завершальній стадії.

Про це йшлося сьогодні під час робочої наради на пункті пропуску “Краковець – Корчова” щодо будівництва нової концесійної дороги, пише ЛОДА.

Участь у нараді взяли директор департаменту дорожнього господарства ЛОДА Орест Шуліковський, керівник служби автомобільних доріг Олег Береза, радник Прем'єр-Міністра України Тарас Сиротинський, представники компаній ILF та “Автомагістраль - Південь”.

“Якщо наразі дорога з Рівного до Краківця займає близько 4 годин, то нова може становити менше ніж 2,5 години.

Протяжність нової дороги від Краковця до Львова становитиме майже 85 кілометрів.

Цей інвестпроект є одним з пріоритетних для регіону і держави в цілому.

Будівництво цієї дороги пришвидшить інтеграцію транспортної системи України до загальної європейської.

Після затвердження техніко-економічного обгрунтування буде відбуватися сам процес проектування нової концесійної дороги.

Окрім цього домовилися провести розширену робочу нараду з представниками державної прикордонної служби щодо розбудови пункту пропуску Краковець в частині будівництва нової концесійної дороги і в частині будівництва інфраструктурних об'єктів на території пункту пропуску”, - прокоментував заступник голови Львівської ОДА Юрій Бучко.

Також він наголосив, згідно із законодавством про концесію платна дорога повинна мати безоплатну альтернативу.

“Такою альтернативою буде існуюча дорога Київ - Чоп та Львів - Краковець, яка і буде залишатися безоплатною для водіїв.

Щодо самого інвестора, який буде будувати дорогу та вартості як будівництва, так і проїзду буде відомо після завершення ТЕО і аналізу будівництва додаткових об’єктів”, - зазначив Юрій Бучко.

Це буде перша в Україні концесійна дорога.

Джерело матеріала
loader
loader