/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2Ff4e78ab59e52096149249a8b38658935.jpg)
Проєкт списання вагонів за віком – це лобістська схема, яка повертає нас до часів Януковича – аграрії
Ремонтувати шляхи та купувати локомотиви потрібно вже сьогодні.
Ініціатива Мінінфраструктури списувати вагони за віком знищить Укрзалізницю, яка змушена буде закуповувати нові вагони замість списаних, а не інвестувати в інфраструктуру, що розвалюється.
Про це заявив заступник голови ДО "Всеукраїнська аграрна рада" Михайло Соколов на пресконференції, присвяченій питанням списання вагонів у зв'язку із скороченням терміну експлуатації.
"Давайте ми подивимося публічну звітність УЗ, яку вона розміщує на порталі, щодо того, що у неї відбувається зі шляхами. У неї 25% основних шляхів перебуває у стані, який потребує капітального ремонту. А ще 10% вимагає реконструкції. А скільки ж реконструюється протягом року? Та нічого не реконструюється. Відсоток, у найкращому разі — кілька відсотків від потреби. Не від загальної протяжності, а від потреби!" — розповів Соколов.
За його словами, основна причина низької оборотності вагонів на залізниці нині — не в самих вагонах, а в поганому стані шляхів, якими неможливо їздити з високою швидкістю, і в дефіциті тяги. Натомість зараз Укрзалізниці пропонують інвестувати не в їхнє оновлення, а в купівлю нових вагонів на заміну тих, що будуть списані за віком рішенням Мінінфраструктури.
"Тепер запитання. Як за таких чудових показників, зокрема й фінансових, коли УЗ у нас щороку у збитках, коли у неї такий обсяг накопичених і невідремонтованих шляхів, на 98% зношені локомотиви, і вже є заборгованість у 36 млрд грн, вони збираються взяти ще 50 млрд (на купівлю нових вагонів – Ред.)?" — висловив подив Соколов.
Він наголосив: ремонтувати шляхи та купувати локомотиви потрібно вже сьогодні, інакше УЗ буде знищено. І саме цей напрямок, на думку експерта, має бути пріоритетним, а не надання можливості заробити власникам вагонобудівних компаній.
"У мене виникає запитання: ті, хто готували цей наказ (про списання вагонів за віком - Ред.), вони про УЗ думали? І відповідь, на мій погляд, "ні"! Таке відчуття, що вони думали лише про одне – як зробити так, щоб власники вагонобудівних підприємств змогли нарешті заробити. Але якщо наша державна політика зводиться до того, щоб конкретні люди, нарешті, змогли заробити, то я вас вітаю: ми знову повернулися до часів Януковича", — резюмував Соколов.
Раніше гендиректор Федерації роботодавців та транспорту України Володимир Гусак заявив, що керівництву Укрзалізниці слід думати про закупівлю локомотивів, яких катастрофічно не вистачає, а не купівлю нових вагонів.
Своєю чергою, ексміністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що оновлювати рухомий склад "Укрзалізниці" потрібно, але насамперед необхідно модернізувати залізничну інфраструктуру та підвищити якість перевезень.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Fa6a9b8b6-424e-4942-81b5-a2e1c2df0b68.jpeg)
7 кроків до правильної зеленої картки: чекліст для водіїв
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2F410b4479638a3048ff17629f4c265006.jpg)
На прилавках дефіцит: чому різко подорожчав популярний овоч
Авторизація в особистому кабінеті на порталі ПФУ: як це зробити
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F35c5a8b4b04fa6b9f0614e21f9911746.jpg)
Нові правила карткових переказів: українцям готують жорсткі перевірки
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2F952e000382ce0399b4fa743eb086f5ee.jpg)
Ринок палива розділився: де у столиці продають найдорожчий А-95
Побачимо, скільки ви протримаєтесь: міністр фінансів США про мита проти Індії
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F49e5a1b00007fbd920469b0d1029dc31.jpg)