Українець поскаржився на "з'їдені" терміналом понад 50 тисяч гривень: у банку відповіли
Українець поскаржився на "з'їдені" терміналом понад 50 тисяч гривень: у банку відповіли

Українець поскаржився на "з'їдені" терміналом понад 50 тисяч гривень: у банку відповіли

ПриватБанк потрапив у новий скандал /фото УНІАН

Популярний в Україні банк вляпався в новий скандал. Українець поскаржився, що гроші не "дійшли" до рахунку при поповненні через термінал ПриватБанку.

Про це йдеться у відгуку одного з клієнтів фінустанови на сайті Мінфін.

"Поповнював свою універсальну картку через термінал ПриватБанку. Під час поповнення стався збій, та термінал вилучив суму 51 800 гривень – кошти на карту не надійшли", – розповів чоловік.

У свою чергу в банку зазначили, що у разі виявлення в ході аудиту терміналу зайвих 51 800 гривень, то їх віддадуть клієнту.

"Проведення та звірка результатів інкасації під час обробки заявки на повернення коштів дозволить нам переконатися в тому, що кошти не були видані, і визначити їх суму. За результатами обробки заявки ми додатково повідомимо вас", - підсумували у фінансовій установі.

false

Скарги на "ПриватБанк"

Раніше клієнтка "ПриватБанку" з міста Коростень Житомирської області поскаржилася, що фінустанова розірвала з нею договір без пояснення причини.

В іншому випадку клієнт "Приватбанку" залишився незадоволений банком після того, як був атакований колекторами через "борг" в 69 гривень.

Ще один відвідувач Відділення "ПриватБанку" заявив про шахрайство його співробітниці.

"ПриватБанк" звинуватили в приховуванні особливостей деяких операцій з картами.

Автор: Анастасія Горбачова

Теги за темою
Банк ПриватБанк
Джерело матеріала
loader
loader