Facebook почав тестування функції, яка дозволить користувачам та користувачкам платформи точніше налаштовувати власну новинну стрічку, щоб бачити більше бажаного та менше – небажаного. Про це йдеться у їхньому блозі.
Наразі тестування обмежиться невеликим колом англомовної аудиторії, але обіцяють всім надати доступ до функції через кілька тижнів.
Соцмережа додасть для налаштування стрічки три групи: друзі та сім’я, групи, а також публічні сторінки та публічні діячі/діячки. Також спрощується керування такими опціями як «Улюблене», «Не стежити» та ін.
Крім того, соцмережа дозволить рекламодавцям видаляти контент із певних тематичних рубрик – наприклад, політика, соціалка, злочини, події тощо.
Нагадаємо, що президента Володимира Зеленського закликали звернутися до компаній Google та Meta і попросити їх відкрити офіси соціальних мереж YouTube, Facebook, Instagram в Україні.
Фото: Flickr