/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F249%2F2b20c30cbd7da8412d2d141bbe81390b.jpg)
30% мешканців Львівщини не можуть згенерувати COVID-сертифікат: у чому причина
Майже у 30% вакцинованих пацієнтів на Львівщині не генерується сертифікат про щеплення від COVID-19.
Про це розповіла головна експертка з сімейної медицини Львівщини Ірина Цегелик.
Найчастіше це трапляється через помилки у введенні даних, а також виникають технічні збої.
Що робити у таких випадках, повідомляє Суспільне.
Першу дозу вакцини від ковіду львів’янин Василь Коваль отримав у травні, другу — в липні.
Але інформація про другу дозу не відображалась в електронній системі "Helsi" та в додатку "Дія".
Причину знайшов у поліклініці, де робив щеплення.
На Львівщині майже 30% людей не можуть сформувати COVID-сертифікат: у чому причина.
Суспільне Львів.
Львів'янин Василь Коваль.
"Мої дані про другу вакцинацію не внесли, відповідно тоді почали шукати саме той день і період, коли я робив щеплення.
Вже після того, через 2 дні, вони знайшли інформацію про мене і я звернувся повторно.
І сказали, що упродовж дня будуть дані", — розповідає Василь Коваль.
Про те, що у додатку "Helsi" чи на порталі "Дія" не синхронізуються дані про вакцинацію, звертається майже третина пацієнтів, розповідає головна експертка з сімейної медицини Львівщини Ірина Цегелик.
За її словами, для цього є дві причини:.
"Можуть бути некоректно введені дані, можуть бути або взагалі неправильно введені дані, чи дані про вакцинацію є не синхронізовані і відповідно тоді пацієнту приходить повідомлення, при формуванні ковід-сертифікату, що просимо звернутися до сімейного лікаря.
Або ж звернутися до цієї вакцинальної бригади, де вакцинувався пацієнт і лікар вакцинальної бригади може це поправити", — каже головна експертка з сімейної медицини Львівщини Ірина Цегелик.
Міжнародне свідоцтво про вакцинацію видає сімейний лікар, а ковід-сертифікат можна сформувати самостійно через портал "Дія".

