Нещодавно співробітники компанії Tesla, які відповідають за логістику отримали електронного листа від генерального директора Tesla Ілон Маск.
В ньому він закликав співробітників шукати способи знизити вартість доставки електромобілів клієнтам, а не поспішати з виконанням замовлень в останню хвилину.
В кінці кожного кварталу Tesla зазвичай нарощує поставки автомобілів клієнтам, але цього року через проблему з напівпровідниками та обмеженнями пов’язаними з пандемією строки поставки було перенесено.
Про це повідомляє на своєму сайті телеканал CNBC.
Через те, що деякі країни закрили свої порти, компанії довелося шукати інші шляхи доставки.
Саме це і викликало здороження логістики, а платити доводиться кінцевому покупцеві.
Звісно, ця проблема зачіпає не тільки американського автовиробника, більшість компаній не встигає поставити своїм клієнтам замовлення і тепер на ринку нових авто створився справжній дефіцит.
Придбати новий автомобіль, та ще й такий як ви хотіли – велика удача.
Не дивлячись на те, що автомобілі поступають з затримками, а доставка стала дорожчою, попит на них не зменшився, а тільки збільшився.
Наприклад, у 2020 році, компанія Tesla продала 500 тисяч техніки, а у 2021 році вже за 3 квартали їм вдалося продати 627 тисяч автомобілів.
З початку 2021 року компанія не ставила перед собою ніяких цілей з поставки електромобілів.
Але з динаміки зрозуміло, що продажі ростуть і залишається лише питання доставки автомобілів клієнтів.
Ілон Маск впевнений, що при оптимізації логістики та зниження ціни на доставку, попит на електромобілі від Tesla значно зросте.