"Хто ти така і звідки взялася?": власник мережі ресторанів у Києві облаяв гостю за негативний відгук
"Хто ти така і звідки взялася?": власник мережі ресторанів у Києві облаяв гостю за негативний відгук

"Хто ти така і звідки взялася?": власник мережі ресторанів у Києві облаяв гостю за негативний відгук

Негативний відгук про страву спровокував скандал / фото facebook.com/velina.vaitkunaite

Гостя ресторану мережі Food vs Marketing у Києві написала негативний відгук у мережі про фірмову страву закладу, після чого отримала порцію лайки та образ від шеф-кухаря та засновника.

Відгук письменниця Веліна Вайткунайте залишила у своєму Facebook.

Жінка скуштувала рамен в одному із закладів мережі й написала про свої враження від дегустації ще минулого тижня. Однак публікацію прокоментував засновник та шеф-кухар закладу. Поведінка чоловіка обурила користувачів мережі.

Письменниця назвала розчаруванням року "мега розпіарений рамен у Ramen vs Marketing". Вона розкритикувала і бульйон, і м'ясо, і яйця "з полуничним смаком", і часник.

"Я не доїла порцію в 400 грамів. Хоча була дуууже голодна", - додала відвідувачка закладу.

Засновник мережі та шеф-кухар ресторану Євген Михайленко відреагував емоційно. Чоловік облаяв відвідувачку та порадив більше не приходити у заклад, якщо все так погано.

"Ох, їб**ь, хто ти така і звідки взялася? Таких гастро критиків за 6 років роботи я бачив до**я. Не подобається - йди далі і не займай посадки", - написав Михайленко.

Шеф закладу залишив емоційний коментар / скриншот
Шеф закладу залишив емоційний коментар / скриншот

Користувачів обурила реакція Михайленка. Вони засудили його поведінку та розповіли про власний досвід відвідування цього закладу.

Сама ж письменниця щиро здивувалася, побачивши коментар розлюченого шефа ресторану.

Після хвилі обурення Михайленко опублікував у своєму Facebook розгорнутий коментар з приводу цієї ситуації.

Засновник мережі Food vs Marketing розповів про багаторічний досвід на кухні та в бізнесі. За словами чоловіка, зараз у його закладів тисячі задоволених відвідувачів, тому він "вже нікому і нічого не має доводити".

"У більшості випадків, коли я бачу ФБ ботів, популістів, хайпожерів, тролів або просто дебілів, я шлю їх н**уй. Це максимум поваги, який я можу висловити таким людям і зараз я обґрунтую - чому..." - написав Михайленко.

Далі ресторатор емоційно пояснив, у чому, на його думку, полягає різниця між критикою і хейтом. Негативний відгук про свою страву чоловік вважає думкою некомпетентної людини, маніпуляціями, брехнею і наміром хайпонути.

"Хто ти така і звідки взялася?": власник мережі ресторанів у Києві облаяв гостю за негативний відгук - Фото 2
Ресторатор пояснив свою позицію / скрин поста facebook.com/chefzhenyaM
Ресторатор пояснив свою позицію / скрин поста facebook.com/chefzhenyaM

Як повідомляв УНІАН, раніше кияни розкритикували провокаційні назви двох закладів,які нещодавно відкрили на Подолі. Мова йде про винний бар "Соска" на Хорива та сосисочну "Соси...сочна...я" на Сагайдачного.

Вас також можуть зацікавити новини:

  • Суддя "Мастер Шефа" Ектор Хіменес Браво отримав українське громадянство
  • Понад 800 сортів сиру в одній піці: французькі пекарі потрапили до Книги рекордів Гіннеса
  • Американські ресторатори змушені винаймати на роботу роботів, бо так дешевше (відео)

Автор: Марта Гичко

Теги за темою
Скандал
Джерело матеріала
loader