Клієнтка "ПриватБанку" поскаржилася на роботу терміналу. Вона хотіла поповнити свій мобільний рахунок, але гроші списалися без надходження. У банку повертати кошти відмовилися.
Свою скаргу жінка розмістила на сайті "Мінфін".
Так, клієнтка зіткнулася з проблемою через термінал самообслуговування. Вона поповнювала рахунок свого мобільного телефону, з карти гроші списалися. Тільки от на рахунок вони не зайшли. Жінка прочекала добу, після чого вона звернулася в службу підтримки "Привату".
Там її запевнили в тому, що обов'язково розберуться з проблемою і сформували заявку. Однак увечері того ж дня клієнтці прийшло повідомлення від банку, в якому було зазначено, що їй відмовили в поверненні коштів. Причина відмови нібито була в тому, що "Приват" не знайшов порушень.
"Грошей немає, рахунок не поповнений. Таке враження, що "ПриватБанк" останнім часом спеціально розганяє клієнтів", - поскаржилася жінка.
У коментарях користувачі вказали, що вони так само стикалися з проблемами через "Приват".
"Я вас розумію, я вже четвертий день не можу отримати свої гроші, знімав у банкоматі, гроші списали, а не видали, сказали: чекай до 14 днів поки вони щось там вирішать. Їм плювати на клієнтів, тільки відмовки одні", - зазначив один з коментаторів.
Раніше УНІАН вже повідомляв, що нещодавно в роботі інтернет-банкінгу "Приватбанку" стався збій в курсах валют - долар продавався за ціною євро. Через це деякі клієнти втратили свої гроші.
Вас також можуть зацікавити новини:
- "Не найчесніша поведінка": клієнт звинуватив "Приват" в шахрайстві, в банку відповіли
- "Добре підготовлено і реалістично": Українка розповіла, як мало не стала жертвою афери з "ПриватБанком"
- Клієнт "Приватбанку" повідомив про нову проблему при оформленні картки для "тисячі від Зеленського"
Автор: Віолетта Орлова