Фахівці вирішили випробувати безпеку популярного седана - Hyundai Accent.
Відповідни тести зробили експерти незалежної організації Latin NCAP.
Як відомо, Latin NCAP тестує автомобілі за тим же регламентом, що й відома європейська організація Euro NCAP, проте висуває жорсткіші вимоги до базового комплекту систем безпеки і не включає низку тестових дисциплін.
Седан Hyundai Accent перевірили у трьох видах тестів: фронтальним ударом на швидкості 64 км/год із перекриттям 40%, боковим ударом візком, що імітує інший легковий автомобіль (швидкість — 50 км/год, ширина модуля, що деформується, — 1 500 мм), а також бічним ударом об стовп на швидкості 29 км/год.
Південноамериканські експерти розкритикували седан за відсутність пасажирської подушки безпеки та систем стабілізації.
Через некоректну роботу ременя та відсутність подушки безпеки шанси вижити у переднього пасажира мінімальні — зафіксовані критично високі навантаження на грудну клітку і стегна і за фронтального, і за бокового удару.
Невисокі показники за критерієм захисту пасажирів дітей пояснюються переважно відсутністю дитячої утримуючої системи CRS.
За підсумками тестів за безпеку передніх дорослих пасажирів Hyundai Accent отримав 9%, а безпеку дітей оцінили лише в 11%.
Безпека пішоходів була оцінена в 53,11%.
Незважаючи на це, експерти відзначили відмінну роботу водійської подушки безпеки, ременя водія з обмежувачем натягу та підголівників передніх сидінь.
Доступний в Україні новий Volkswagen Caddy вперше отримав найвищу оцінку за підсумками краштестів: відео.
Одразу дві моделі FIAT провалили краштести на безпеку: відео.
Американці вигадали новий краштест для кросоверів: із ним впоралася лише одна модель (відео).