Центр журналістики КШЕ анонсував низку заходів для бізнесу на тему як співпрацювати з незалежними медіа
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2F02294d62158c026d0fd78d21e15d19b9.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2Fb5bfc637cd18c8fa558ac86e4d15aa06.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2F02294d62158c026d0fd78d21e15d19b9.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2Fb5bfc637cd18c8fa558ac86e4d15aa06.png)
Спілка українських підприємців та Центр журналістики Київської школи економіки почали кампанію «Бізнес – за якісні медіа». В ході кампанії відбудеться низка заходів для представників та представниць бізнесу, щоб поділитися досвідом успішної та правильної співпраці з медіа.
«Податкова виписала мільярдний штраф? Держспоживслужба шукає ваші мільйони? СБУ заблокувала роботу компанії? Хто про це дізнається, якщо не буде якісних медіа?», – пишуть організатори.
Вони вважають, що чесний бізнес зацікавлений в існування незалежних медіа, оскільки медіа «по своїй природі є лобістами ринкових реформ та захисниками підприємців». Також організатори кампанії звернулись до бізнесу з проханням підписати декларацію «Бізнес – за якісні медіа».
Ініціатива відбувається у межах проєкту «Якісні медіа для вразливих аудиторій», який реалізує «Львівський медіафорум» за підтримки Міністерства Закордонних Справ, у справах Співдружності та розвитку Великої Британії (British Embassy Kyiv).
Фото: фейсбук Centre for Journalism at Kyiv School of Economics

