Центр журналістики КШЕ запустив кампанію кампанію «Бізнес – за якісні медіа»
Центр журналістики КШЕ запустив кампанію кампанію «Бізнес – за якісні медіа»

Центр журналістики КШЕ запустив кампанію кампанію «Бізнес – за якісні медіа»

Центр журналістики КШЕ запустив кампанію кампанію «Бізнес – за якісні медіа» - Фото 1
Центр журналістики КШЕ запустив кампанію кампанію «Бізнес – за якісні медіа» - Фото 2
В ході кампанії «Бізнес – за якісні медіа» відбудеться низка заходів для представників та представниць бізнесу з порадами, як комунікувати з незалежними медіа й чому це важливо.
Центр журналістики КШЕ запустив кампанію кампанію «Бізнес – за якісні медіа» - Фото 3
Центр журналістики КШЕ запустив кампанію кампанію «Бізнес – за якісні медіа» - Фото 4

Спілка українських підприємців та Центр журналістики Київської школи економіки почали кампанію «Бізнес – за якісні медіа». В ході кампанії відбудеться низка заходів для представників та представниць бізнесу, щоб поділитися досвідом успішної та правильної співпраці з медіа.

«Податкова виписала мільярдний штраф? Держспоживслужба шукає ваші мільйони? СБУ заблокувала роботу компанії? Хто про це дізнається, якщо не буде якісних медіа?», – пишуть організатори. 

Вони вважають, що чесний бізнес зацікавлений в існування незалежних медіа, оскільки медіа «по своїй природі є лобістами ринкових реформ та захисниками підприємців». Також організатори кампанії звернулись до бізнесу з проханням підписати декларацію «Бізнес – за якісні медіа».

Ініціатива відбувається у межах проєкту «Якісні медіа для вразливих аудиторій», який реалізує «Львівський медіафорум» за підтримки Міністерства Закордонних Справ, у справах Співдружності та розвитку Великої Британії (British Embassy Kyiv).

Фото: фейсбук Centre for Journalism at Kyiv School of Economics

Теги за темою
Бізнес
Джерело матеріала
loader
loader