"Сервіс - біль": клієнтка "Нової Пошти" обурилася якістю доставки й показала фото
"Сервіс - біль": клієнтка "Нової Пошти" обурилася якістю доставки й показала фото

"Сервіс - біль": клієнтка "Нової Пошти" обурилася якістю доставки й показала фото

Клієнтка НП отримала "пом'яту" посилку / фото УНІАН

Клієнтка "Нової Пошти" залишилася незадоволена кур'єрською доставкою компанії, заявивши, що отримала посилку від кур'єра в "сумному" стані.

Про це Ольга Кондакова написала на сторінці в Facebook.

Дівчина уточнила, що компанія тричі переносила доставку, при цьому перші терміни й час були узгоджені з нею. 

"Не буду описувати перипетії спілкування з операторами і кур'єрами, з 4-ї спроби все-таки доставили, але видно сильно по машинах нещасну коробку пошвиряли, тому що виглядає вона вся не дуже, а з однієї зі сторін взагалі сумно. На фото нижній кут, ось так вона і приїхала. Наша подарункова коробка, яка всередині, теж надірвана, ну і пом'яті там порядно всі коробки... Сервіс - біль", - написала вона.

facebook.com/olga.kondakova
facebook.com/olga.kondakova

Клієнтка припустила, що подібні труднощі можуть бути пов'язані з передсвятковим періодом, проте констатувала: "враження, звичайно, неприємні".

У коментарях представник "Нової Пошти" попросив уточнити номер накладної, після чого спитав, чи не постраждав вміст посилки. Він також запевнив, що деталі інциденту вже встановлюються.

"Все на місці, але кілька пом'ято. Всередині - коробки з детальками для пряникових будиночків, які потрібно зібрати. Завтра зможу перевірити, чи цілі вони", - написала у відповідь клієнтка.

Вас також можуть зацікавити інші новини:

  • На "Новій пошті" з'явилися перші роботи: як вони виглядають і що роблять (відео)
  • "Нова пошта" оновила тарифи на 2022 рік: скільки коштуватимуть послуги
  • "Нова пошта" відправила посилку по "липовому" номеру телефону і дала дивну пораду обуреному клієнту

Автор: Віолетта Орлова

Теги за темою
Новини України
Джерело матеріала
loader
loader