Українці на ралі «Дакар»: команда Київського АвтоМотоКлубу пройшла екватор міжнародного змагання
Українці на ралі «Дакар»: команда Київського АвтоМотоКлубу пройшла екватор міжнародного змагання

Українці на ралі «Дакар»: команда Київського АвтоМотоКлубу пройшла екватор міжнародного змагання

Команда КМАМК (Київського Міського Авто.

Клубу, kmamk.

com) пройшла.

вже шість етапів міжнародного змагання.

Думка екіпажу про те, що кожен наступний день на ралі-рейді «Дакар» буде все складнішим – знаходить своє підтвердження.

«Дакар» посилає спортсменам нові виклики.

Український екіпаж у складі Сергія Малика, Любомира Шумакова й Сергія Мартовенка продовжує долати складні дороги, бездоріжжя і пустелю Саудівської Аравії.Негаразди з двигуном і з коробкою перемикання (КПП) часом не дозволяють вести безкомпромісну боротьбу.

Станом на п’ятницю в силовому агрегаті працює п’ять циліндрів з шести.

В результаті, з одного боку не можна отримати його повну віддачу, з іншого – в будь-який час мотор може відмовити остаточно.

В КПП відмовив нижній ряд, що призвело до занурення в пустельні піски.

На одній з дюн в Renault Kerax киянам «не вистачило» низької швидкості й вантажівка одним мостом зарилася у пісок.

Машину довелося просто відкопувати, але знаєте що? Ця неприємна ситуація показала, як конкуренти стають найвідданішими друзями, коли ти цього потребуєш.

Друзі з Франції Team holeshot compétition на вантажівці MAN допомогли витягнути вантажівку українського екіпажу.

За підсумками 6 етапу екіпаж Команди КМАМК на 95 місці в категорії «Classic» та на 97 місці в загальному заліку.

П’ятницю можна вважати екватором марафону.

На спортсменів очікує субота – один вихідний день, а після цього ще стільки ж складних та виснажливих кілометрів як позаду.

Цього року тут стартувало 142 машини.

Команда КМАМК їде на спортивній вантажівці Renault Kerax D-50 4×4 (об’єм двигуна – 12,8 л., потужність – близько 700 к.

Бортовий номер екіпажу на Дакарі – 913.Після участі у Дакарі, Команда КМАМК прямує до Монако, на наступні змагання, де з 31 січня по 2 лютого 2022 року відбудеться міжнародне історичне ралі – Rallye Monte Carlo Classique.

Їхатимуть наші учасники на автомобілі українського виробництва ЗАЗ – 965.

За рекомендацією організаторів – авто має бути максимально автентичним, тому, долати засніжену трасу гірських серпантинів ралі, українці будуть на транспорті без особливих допрацювань.

Бортовий номер екіпажу на ралі Монте-Карло – 406.Слідкувати за новинами від наших спортсменів можна на офіційних сторінках:Як раніше повідомляв Autogeek, команда Київського Міського Авто.

Джерело матеріала
loader
loader