Команда КМАМК (Київського Міського Авто.
Клубу, kmamk.
com) пройшла.
вже шість етапів міжнародного змагання.
Думка екіпажу про те, що кожен наступний день на ралі-рейді «Дакар» буде все складнішим – знаходить своє підтвердження.
«Дакар» посилає спортсменам нові виклики.
Український екіпаж у складі Сергія Малика, Любомира Шумакова й Сергія Мартовенка продовжує долати складні дороги, бездоріжжя і пустелю Саудівської Аравії.Негаразди з двигуном і з коробкою перемикання (КПП) часом не дозволяють вести безкомпромісну боротьбу.
Станом на п’ятницю в силовому агрегаті працює п’ять циліндрів з шести.
В результаті, з одного боку не можна отримати його повну віддачу, з іншого – в будь-який час мотор може відмовити остаточно.
В КПП відмовив нижній ряд, що призвело до занурення в пустельні піски.
На одній з дюн в Renault Kerax киянам «не вистачило» низької швидкості й вантажівка одним мостом зарилася у пісок.
Машину довелося просто відкопувати, але знаєте що? Ця неприємна ситуація показала, як конкуренти стають найвідданішими друзями, коли ти цього потребуєш.
Друзі з Франції Team holeshot compétition на вантажівці MAN допомогли витягнути вантажівку українського екіпажу.
За підсумками 6 етапу екіпаж Команди КМАМК на 95 місці в категорії «Classic» та на 97 місці в загальному заліку.
П’ятницю можна вважати екватором марафону.
На спортсменів очікує субота – один вихідний день, а після цього ще стільки ж складних та виснажливих кілометрів як позаду.
Цього року тут стартувало 142 машини.
Команда КМАМК їде на спортивній вантажівці Renault Kerax D-50 4×4 (об’єм двигуна – 12,8 л., потужність – близько 700 к.
Бортовий номер екіпажу на Дакарі – 913.Після участі у Дакарі, Команда КМАМК прямує до Монако, на наступні змагання, де з 31 січня по 2 лютого 2022 року відбудеться міжнародне історичне ралі – Rallye Monte Carlo Classique.
Їхатимуть наші учасники на автомобілі українського виробництва ЗАЗ – 965.
За рекомендацією організаторів – авто має бути максимально автентичним, тому, долати засніжену трасу гірських серпантинів ралі, українці будуть на транспорті без особливих допрацювань.
Бортовий номер екіпажу на ралі Монте-Карло – 406.Слідкувати за новинами від наших спортсменів можна на офіційних сторінках:Як раніше повідомляв Autogeek, команда Київського Міського Авто.