/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2F3ce5dc262294706437d7af0854105429.jpg)
"Умисний обман": пасажир звинуватив "Укрзалізницю" у шахрайстві при продажу квитків
Пасажир "Укрзалізниці" запідозрив компанію в "замаскованому шахрайстві", жертвою якого можна стати при купівлі квитків через офіційний сайт перевізника.
Про це Андрій Маркоф написав на своїй сторінці в Facebook.
"Коли клієнт на вашому сайті обирає квитки з водою або з обідом вартість безпосередньо води або обіду взагалі не вказується. І коли прибираєш прапорець або відзначаєш прапорцем воду (яка чомусь стоїть відразу? Не безкоштовно ж!), то ціна не змінюється і створюється переконливе враження, що воду включено безкоштовно. І абсолютно можна не помітити як вже тільки в самому кінці, при формуванні розрахункового документа сума стала більше. Виглядає як умисний обман", - написав він.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2Fbe79c8a9cc18841b00684275a0a13d49.jpg)
Представник перевізника у відповідь написав, що при оформленні квитків на сайті їх вартість вказана без додаткових послуг (покупки напоїв або харчування). Пасажир, знімаючи галочку, відмовляється від покупки.
"Вартість квитка з придбаними напоями змінюється в кошику, де ви можете перевірити всю інформацію по проїзному документу до оплати й відмовитися від оформлення", - написав співробітник УЗ.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2Fdf598280a73675545708e8981a3e3ecb.png)
"Законодавство вивчіть і покажіть це юристам. Вони розкажуть який штраф за такі жарти", - відповів перевізнику пасажир.
Як повідомляв УНІАН, раніше "Укрзалізниця" потрапила в новий скандал, продавши в один з плацкартних вагонів більше квитків, ніж у ньому місць.

