/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2F79ff9da858ba8d5af004e77a39ba2b3b.jpg)
IQOS презентував незвичайну лімітовану колекцію і присвятив її своїм користувачам
Раз на півроку IQOS презентує лімітовані колекції з девайсами незвичайних кольорів, що залишаються у продажу впродовж кількох місяців. Як наприклад, платиновий, аквамариновий, мідний. Цього разу бренд представив світові не просто барвистий і яскравий девайс під назвою IQOS DUO The We edition, але й розповів дивовижну історію про нього.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2F44d871ff2ea14d3d8a6a2e895aa8be21.jpg)
Новий лімітований пристрій уже на офіційному сайті бренда: iqos.ua.
У 2006 році Time оголосив людиною року — тебе, маючи на увазі мільйони інтернет-користувачів, контент-креаторів в усьому світі. Тих, хто сам по собі — мікромедіа. Тих, хто наповнює контентом глобальні платформи на кшталт YouTube або Wiki і безліч міні-сайтів.
У 2021-2022 IQOS продовжив традицію і присвятив нову лімітовану колекцію девайсів та аксесуарів "нам", маючи на увазі всіх користувачів IQOS в усьому світі. Лімітована серія навіть отримала назву — The We Edition. Не за кольором, як зазвичай, а за суттю.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2F95dbb8d84b81b92deec947e400d76add.jpg)
У лімітованому IQOS DUO The We Edition до яскравого бірюзового корпусу з матовим покриттям додали барвисту і глянцеву бічну панель. Бічна частина девайсу розфарбована у техніці дріппінгу (живопис краплями фарби, зазвичай абстрактний). За задумом авторів різнокольорові, хаотично розкидані краплі фарби символізують різногранність користувачів бренду у всьому світі.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2F2f616e991147570faf29b2ffdf20c98a.jpg)
Розповісти про новий девайс бренд попросив своїх клієнтів із різних куточків світу. Враховуючи те, що вже 15.2 мільйонів курців* в усьому світі перейшли на IQOS, і девайс IQOS офіційно продається вже у 71 країнах від Швейцарії до Нової Зеландії, від України до Домінікани, вийшла розповідь не так про новинку, як про користувачів. Різні країни, гендер, професії, вподобання, стиль. Красива історія для красивого гаджету.
*Фінансові звіти або оцінки PMI, панелі користувачів IQOS та дослідження ринку PMI. Станом на грудень 2021 р. Користувачі IQOS, які повністю відмовились від сигарет і для яких стіки для нагрівання PMI становлять щонайменше 70% їхнього минулого 7-денного споживання тютюну. Не виключає усіх ризиків. Аерозоль містить нікотин, що викликає залежність. Тільки для використання повнолітніми.
Читайте також:
IQOS представили лімітовану серію IQOS Duo Платинум.

