Кризис пального та нульове розмитнення вплинули на авторинок України: як змінилася вартість машин у різних сегментах
Кризис пального та нульове розмитнення вплинули на авторинок України: як змінилася вартість машин у різних сегментах

Кризис пального та нульове розмитнення вплинули на авторинок України: як змінилася вартість машин у різних сегментах

Брак пального та "нові" ціни на нього, звісно, вплинули на автомобільний ринок.

Чимало покупців тепер значно більше цікавляться тим, скільки споживає та чи інша модель з конкретним двигуном, і уважно рахують потенційні витрати на майбутнє.

Або ж взагалі відмовляються від автівок, що споживають бензин, дизпальне чи газ, і надають перевагу електромобілям.

Про це повідомляє Auto.

Залишили свій слід й "легковики", які прибули до нас з нульовим розмитненням - таких від початку дії пільг ввезено понад 160 тисяч.

Котрісь із них потрапляють у продаж за меншими цінами, інші ж – за звичайними.

Як наслідок, авторинок знову зазнав змін за доволі короткий проміжок часу.

Зокрема, зросли ціни на електромобілі.

Це з зростанням попиту протягом 1-2 минулих місяців.

Наймасовішою моделлю є Nissan Leaf.

Оголошення про продаж щоденно переглядають тисячі користувачів.

Мінімум, який просять зараз продавці за такі машини, становить $8-9 тис.

Також виросли в ціні і гібриди через рівномірну витрату пального як у місті, так і на трасах.

Порівняно з початком року вартість таких машин у середньому піднялася на 25%.

Водночас упродовж травня почали впевнено зростати ціни на авто з ГБО, бо автогаз на АЗС доступний без лімітів та черг.

Станом на початок червня ціни на легковики з ГБО повернулися до тих самих рівнів, що спостерігалися на початку року, і вище на 7%, ніж у минулому.

Можна окремо виділити категорію пікапів, ціни на які зросли на 8-9%.

На початку літа пропозицій із автомобілями такого типу стало значно більше.

Підвищений попит з боку ЗСУ та тероборони спровокував збільшення імпорту.

Водночас деякі категорії транспортних засобів подешевшали.

Впали ціни на авто у таких сегментах:.

мінівени - знизилися ціни в середньому на 8% на легковики сегмента MPV всіх вікових та цінових груп;.

легкові авто з "об'ємними" двигунами - зниження середніх цін помітно для машин ранніх років випуску, будь-яка поїздка на такому авто тягне високі витрати;.

кросовери до 2008 р.

– попит падає через високу витрату, а багато власників намагаються продати такі CUV;.

дизельні автомобілі до 2008 р.

– у багатьох регіонах дефіцит ДП навіть перевищує нестачу бензину, а дизельний мотор економічний лише поки що має невеликий пробіг;.

бензинові авто до 2008 р.

– у середньому впали у ціні на 9%, у цьому сегменті на вартість вплинула не лише паливна криза, а й безплатна розмитнення;.

легкові автомобілі з країн Америки – до середини весни більшість "аукціонних" авто дешевшало, але у травні середні ціни не повернулися до рівня, який був на початку року.

Легалізація "євроблях" за "нульовим" тарифом: що за моделі найчастіше ввозять українці та який їхній середній вік.

В Україні суттєво здешевшали вживані автомобілі: яка ситуація з цінами.

Реєстрація "євробляхи" навпаки: як поставити автомобіль на облік у сусідніх державах.

Джерело матеріала
loader
loader