Брак пального та "нові" ціни на нього, звісно, вплинули на автомобільний ринок.
Чимало покупців тепер значно більше цікавляться тим, скільки споживає та чи інша модель з конкретним двигуном, і уважно рахують потенційні витрати на майбутнє.
Або ж взагалі відмовляються від автівок, що споживають бензин, дизпальне чи газ, і надають перевагу електромобілям.
Про це повідомляє Auto.
Залишили свій слід й "легковики", які прибули до нас з нульовим розмитненням - таких від початку дії пільг ввезено понад 160 тисяч.
Котрісь із них потрапляють у продаж за меншими цінами, інші ж – за звичайними.
Як наслідок, авторинок знову зазнав змін за доволі короткий проміжок часу.
Зокрема, зросли ціни на електромобілі.
Це з зростанням попиту протягом 1-2 минулих місяців.
Наймасовішою моделлю є Nissan Leaf.
Оголошення про продаж щоденно переглядають тисячі користувачів.
Мінімум, який просять зараз продавці за такі машини, становить $8-9 тис.
Також виросли в ціні і гібриди через рівномірну витрату пального як у місті, так і на трасах.
Порівняно з початком року вартість таких машин у середньому піднялася на 25%.
Водночас упродовж травня почали впевнено зростати ціни на авто з ГБО, бо автогаз на АЗС доступний без лімітів та черг.
Станом на початок червня ціни на легковики з ГБО повернулися до тих самих рівнів, що спостерігалися на початку року, і вище на 7%, ніж у минулому.
Можна окремо виділити категорію пікапів, ціни на які зросли на 8-9%.
На початку літа пропозицій із автомобілями такого типу стало значно більше.
Підвищений попит з боку ЗСУ та тероборони спровокував збільшення імпорту.
Водночас деякі категорії транспортних засобів подешевшали.
Впали ціни на авто у таких сегментах:.
мінівени - знизилися ціни в середньому на 8% на легковики сегмента MPV всіх вікових та цінових груп;.
легкові авто з "об'ємними" двигунами - зниження середніх цін помітно для машин ранніх років випуску, будь-яка поїздка на такому авто тягне високі витрати;.
кросовери до 2008 р.
– попит падає через високу витрату, а багато власників намагаються продати такі CUV;.
дизельні автомобілі до 2008 р.
– у багатьох регіонах дефіцит ДП навіть перевищує нестачу бензину, а дизельний мотор економічний лише поки що має невеликий пробіг;.
бензинові авто до 2008 р.
– у середньому впали у ціні на 9%, у цьому сегменті на вартість вплинула не лише паливна криза, а й безплатна розмитнення;.
легкові автомобілі з країн Америки – до середини весни більшість "аукціонних" авто дешевшало, але у травні середні ціни не повернулися до рівня, який був на початку року.
Легалізація "євроблях" за "нульовим" тарифом: що за моделі найчастіше ввозять українці та який їхній середній вік.
В Україні суттєво здешевшали вживані автомобілі: яка ситуація з цінами.
Реєстрація "євробляхи" навпаки: як поставити автомобіль на облік у сусідніх державах.