Радіо BBC вперше з 1990-х років втратило перевагу за часом прослуховування над комерційними станціями
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2F130d723d69c9683ac7288691e8e91b7e.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2Fb482d2013ae7275072c8254979b33115.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2F130d723d69c9683ac7288691e8e91b7e.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2Fb482d2013ae7275072c8254979b33115.png)
Радіо BBC вперше з 1990-х років втратило перевагу над комерційними станціями за таким параметром, як час прослуховування. Про це пише The Guardian.
Як зазначає видання, загалом на радіостанції BBC – від Radio 1 до 6 Music та Asian Network – припадає 48,1% від майже 1 мільярда годин радіоетеру, які прослухали британці протягом трьох місяців (до 26 червня 2022-го).
Останній раз комерційна радіоіндустрія випереджала BBC за часткою годин прослуховування у 1999 році. Про це свідчать дані організації з вимірювання радіоіндустрії Rajar.
Втрату переваги пов'язують із тим, що заможні конкуренти BBC інвестували значні кошти у маркетинг та запуск нових послуг. Зокрема, сектор комерційного радіо за останні роки активізували Global Radio (Capital, Heart, Classic FM), Bauer (Jazz FM, Magic, Kiss і Absolute) та News UK (Virgin Radio, TalkRadio і TimesRadio).
За тижневим охопленням – кількістю слухачів – сектор комерційного радіо випередив BBC ще в останньому кварталі 2015 року. Результати нещодавнього аналізу показують, що в середньому 32,9 мільйона слухачів налаштовують свої пристрої на хвилі BBC щотижня, тоді як 36,2 мільйона слухають комерційні станції.

