Радіо BBC вперше з 1990-х років втратило перевагу за часом прослуховування перед комерційними станціями
Радіо BBC вперше з 1990-х років втратило перевагу за часом прослуховування перед комерційними станціями

Радіо BBC вперше з 1990-х років втратило перевагу за часом прослуховування перед комерційними станціями

Радіо BBC вперше з 1990-х років втратило перевагу за часом прослуховування перед комерційними станціями - Фото 1
Радіо BBC вперше з 1990-х років втратило перевагу за часом прослуховування перед комерційними станціями - Фото 2
За тижневим охопленням – кількістю слухачів – сектор комерційного радіо обійшов BBC ще в останньому кварталі 2015 року.
Радіо BBC вперше з 1990-х років втратило перевагу за часом прослуховування перед комерційними станціями - Фото 3
Радіо BBC вперше з 1990-х років втратило перевагу за часом прослуховування перед комерційними станціями - Фото 4

Радіо BBC вперше з 1990-х років втратило перевагу за часом прослуховування перед комерційними станціями. Про це пише The Guardian.

Як зазначає видання, на радіостанції BBC – від Radio 1 до 6 Music і Asian Network – припадає 48,1% від майже 1 мільярда годин радіо, прослуханих аудиторією Великої Британії за три місяці до 26 червня.

Останній раз комерційна радіоіндустрія випереджала BBC за часткою годин прослуховування у 1999 році, згідно з даними організації з вимірювання радіоіндустрії Rajar.

Втрату переваги пов'язують із тим, що багаті конкуренти BBC інвестували значні кошти в маркетинг та запуск нових послуг. Зокрема, сектор комерційного радіо за останні роки активізували Global Radio (Capital, Heart, Classic FM), Bauer (Jazz FM, Magic, Kiss і Absolute) і News UK (Virgin Radio, TalkRadio та TimesRadio).

За тижневим охопленням – кількістю слухачів – сектор комерційного радіо обійшов BBC ще в останньому кварталі 2015 року. Останні дані показують, що в середньому 32,9 мільйона слухачів налаштовуються на радіо BBC щотижня, тоді як 36,2 мільйона слухають комерційні станції.

Теги за темою
Великобританія
Джерело матеріала
loader
loader