Радіо BBC вперше з 1990-х років втратило перевагу за часом прослуховування перед комерційними станціями
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2F1bb008bbee229b62c0304eb74824a41a.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2Fcb3649ce59538c03e9dda75cde052240.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2F1bb008bbee229b62c0304eb74824a41a.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2Fcb3649ce59538c03e9dda75cde052240.png)
Радіо BBC вперше з 1990-х років втратило перевагу за часом прослуховування перед комерційними станціями. Про це пише The Guardian.
Як зазначає видання, на радіостанції BBC – від Radio 1 до 6 Music і Asian Network – припадає 48,1% від майже 1 мільярда годин радіо, прослуханих аудиторією Великої Британії за три місяці до 26 червня.
Останній раз комерційна радіоіндустрія випереджала BBC за часткою годин прослуховування у 1999 році, згідно з даними організації з вимірювання радіоіндустрії Rajar.
Втрату переваги пов'язують із тим, що багаті конкуренти BBC інвестували значні кошти в маркетинг та запуск нових послуг. Зокрема, сектор комерційного радіо за останні роки активізували Global Radio (Capital, Heart, Classic FM), Bauer (Jazz FM, Magic, Kiss і Absolute) і News UK (Virgin Radio, TalkRadio та TimesRadio).
За тижневим охопленням – кількістю слухачів – сектор комерційного радіо обійшов BBC ще в останньому кварталі 2015 року. Останні дані показують, що в середньому 32,9 мільйона слухачів налаштовуються на радіо BBC щотижня, тоді як 36,2 мільйона слухають комерційні станції.

