Французька залізнична компанія SNCF і виробник поїздів Alstom представили перший завершений проект TGV M.
Про це повідомляє CNN.
Новий проект являє собою високошвидкісний двоповерховий поїзд нового покоління з більш довгим і аеродинамічним носом.
Alstom назвала новий поїзд "TGV майбутнього". TGV розшифровується як Train à Grand Vitesse, що означає "високошвидкісний поїзд".
Цей дизайн буде вперше представлений на Паризькій залізничній мережі у 2024 році та по всій країні протягом наступних 10 років.
TGV M буде працювати з тією ж максимальною швидкістю, що і поїзди TGV попереднього покоління-350 кілометрів на годину (майже 220 миль на годину).
"У 2022 році ми не хочемо рухатися швидше", — сказав представник Alstom Філіп Молітор.
Поїзди TGV M не тільки мають носову частину на 40,5 см (15,9 дюйма) довше, ніж їх попередники, вони більші з усіх боків. Більш просторі салони вагонів можуть вмістити до 740 місць в порівнянні з нинішнім максимумом в 634 місця.
TGV Ms також отримав те, що виробник Alstom називає "безпрецедентною модульністю", що означає, що внутрішня конфігурація поїзда може бути легко змінена. Вагон можна переобладнати з другого класу в перший клас і назад або пристосувати місце для негабаритного багажу або велосипедів. На борту також будуть спеціальні соціальні зони для пасажирів, щоб запропонувати різноманітність і гнучкість в тривалих поїздках.
За словами Alstom, нова конструкція покращує поточну енергоефективність TGV і знижує викиди вуглекислого газу, оскільки 97% компонентів поїзда тепер підлягають вторинній переробці.
Він також може похвалитися кращою доступністю - буде підйомна платформа, що дозволяє інвалідам-колясочникам самостійно сідати в поїзд, і бортова звукова система для допомоги мандрівникам з порушеннями зору.
Вікна більшого розміру дозволять максимально використовувати види, а освітлення TGV буде адаптуватися в залежності від природного освітлення зовні.
У своїй заяві Alstom описує поїзд, датчики якого безперервно передають тисячі фрагментів даних, що дозволяє перевіряти поїзд в режимі реального часу з усіх боків, щоб оптимізувати технічне обслуговування і доступність.
Футуристичні елементи TGV m вимагатимуть деяких змін в інфраструктурі залізничної мережі Франції — наприклад, деякі знаки зупинки на станціях необхідно буде перемістити, щоб їх не закривав довший ніс нового поїзда.
Потяги TGV:
TGV є одним з найвідоміших у світі брендів високошвидкісних поїздів і з початку 1980-х років є основним продуктом європейських залізничних перевезень.
У 2018 році SNCF, державна Французька залізнична компанія, що контролює TGV, замовила 100 поїздів TGV M (також відомих як поїзди Avelia Horizon) на суму 2,7 мільярда євро (близько 2,7 мільярда доларів). У серпні 2022 року було замовлено ще 15 поїздів.
Більшість поїздів курсуватимуть у Франції, але Alstom заявила, що 15 поїздів курсуватимуть по всьому світу.
Поїзд на водні:
16 вересня 2018 року перший у світі поїзд на водні виконав свій тестовий рейс в Німеччині.
Транспортний засіб було розроблено і виготовлено в німецькому місті Зальцгіттер французькою компанією Alstom - європейським першопрохідцем в області високошвидкісних електропоїздів.
11 вересня 2022 року з'явилася інформація про те, що вперше у світі в Німеччині курсуватимуть потяги на водневому двигуні.
Вас також можуть зацікавити новини:
- Вперше у світі: у Німеччині курсуватимуть потяги на водневому двигуні
- Повний вагон: "Укрзалізниця" вже запустила потяги у звільнену Балаклію (фото)
- "Укрзалізниця" запускає евакуаційні поїзди для українців у Криму