/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F28%2F3e53e9db17d58abf0178a13d8d6944e6.jpg)
Відома блогерка Квіткова звинуватила пластичного хірурга Камінського у невдалій пластиці
Даша Квіткова, відома блогерка та переможниця проекту «Холостяк» розповіла в інтерв'ю Петру Заставному для його ютуб-проекту про проблеми, які сталися її зовнішністю після невдалої пластичної операції у відомого хірурга Едгара Камінського.
@video=//www
Квіткова розповіла, чому наважилася на ринопластику.
«Через хейтерів, ну майже через них, я зробила ринопластику.
До проєкту не було комплексів із-за носа.
Все подобається.
Але коли починаєш читати коментарі…У дитинстві я зламала носа.
Три роки після проєкту я постійно дивилася на себе і думала, що щось не так.
Я пішла до Едгара Камінського.
Він сказав, що операція – легка.
Не міняв мені форму носа, просто поєднав хрящі, що розійшлися.
Чому пішла саме до Едгара? Через те, що його ім'я на слуху, більше я нікого не знала з лікарів.
І через те, ще Слава Камінська – подруга мого чоловіка Нікіти (Нікіта Добринін – телеведучий та головний герой одного з проектів «Холостяк» – Ред.).
Після операції я півроку на себе дивилася у дзеркало і думала: «Навіщо я це зробила?».
Потім звикла.
Але повернулася «ямка», яку прибирала».
Телеведучий в свою чергу зізнався, що теж звертався до Камінського через постійну нежить та невдалу операцію в одній з державних клінік: «Всі кажуть, що це лікар – просто топ».
«Бо це медійність, гарні піарники», – перебила його Даша.
Петро Заставний розповів, що зробив всі необхідні обстеження перед прийомом, але коли приїхав на консультацію до лікаря в призначений час, тей був зайнятий якоюсь конференцією.
Пацієнт прочекав півтори години, а коли Камінський таки його прийняв, приділив всього кілька хвилин, пояснивши, що «випадок важкий».
Лікар пообіцяв більш конкретну консультацію через місяць.
За домовленістю Петру мали перетелефонувати з клініки.
За прийом Заставний виклав 400 євро.
«Минув місяць, другий, почалася війна, – згадує телеведучий.
– Я перетелефонував сам, мені відповіли, що лікар – за кордоном».
«Так, він в Італії, – підтвердила Даша.
– Я до останнього старалася залишатися лояльною до Едгара.
Я знаю, як важко заробляються гроші, і розумію, що те, що я йому заплатила – це дуже багато.
За ці кошти я розраховувала на нормальне відношення і гарний результат.
Але зараз у мене різні ніздрі.
Він мені каже: «Це було у вас до операції».
Ну, ок.
Але ж ви зробили мені операцію, яку я оплатила! Коли почалася війна, я написала адміністратору, що в мене з'явилася ямка, яку прибирала.
І в мене різні ніздрі.
Мені відповіли, що Едгара немає в країні, коли повернеться, невідомо.
Порадили чекати.
Через півроку я знову написала і отримала відповідь: «Лікар в Італії.
Якщо хочете потрапити до нього на консультацію, їдьте за кордон».
Тобто я маю оплатити собі квитки, готель, щоб Едгар виправив мені те, за що я вже заплатила? Тоді мені сказали: підемо іншим шляхом – зробіть КТ носа, ми передамо лікарю.
Зробила, принесла в клініку, відкрив якийсь охоронець, забрав.
Потім прийшло повідомлення, що знімок передали лікарю.
Мовляв, треба чекати.
І я чекаю, хоча так стомлена цією дивною комунікацією..
Знаєте, коли раніше мені розповідали, що Едгар неуважний, не добре ставиться до клієнтів, я завжди його захищала.
Хоча він після операції навіть не підійшов до мене, не запитав: шо там, як там».

