/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F433%2Ff67cf2f638dd25b32492a68b3f0d76d5.jpg)
Світла немає, а платіжки ростуть: в Yasno пояснили, чому так відбувається
Сума у квитанціях за електроенергію може зрости попри відключення світла. Причиною є підвищене споживання електрики після відновлення її подачі.
Про це у Facebook повідомив гендиректор компанії Yasno Сергій Коваленко.
– Коли світло дають, у розетки включається все, відбувається різкий стрибок споживання. З одного боку таке навантаження може спричинити аварію, через що мешканці знову залишаться без світла. З іншого – таким чином може компенсуватися обсяг електроенергії, який був зекономлений під час відключення. Так, за підсумками місяця виходить, що клієнт використав стільки ж електроенергії, як і у періоди, коли відключення не застосовувалися, – пояснив Коваленко.
Також на суму у квитанції за електроенергію може впливати несвоєчасна передача показань лічильників.
– Якщо передавати показання вчасно, у рахунку буде вказана сума лише за фактичне споживання. Якщо показання передаються невчасно, обсяг електроенергії, яку спожив клієнт, визначають за середньодобовим споживанням. Його розраховують залежно від показань, зафіксованих раніше, у минулі періоди. Тому сума у рахунку може бути вищою, ніж зазвичай, – додав гендиректор Yasno.
Коваленко вкотре закликав українців розумно використовувати електроенергію, вчасно передавати показання та регулярно платити за спожиті обсяги.

