Компанія Укрзалізниця розширює залізничне сполучення між Україною та Польщею, призначивши кілька нових поїздів.
Про це поінформували в пресслужбі УЗ. Йдеться про поїзди сполученням:
- №89/73 – 74/90 Харків, Київ – Перемишль;
- №67/19 – 20/68 Київ – Варшава, Хелм.
Поїзд №73/74 сполученням Харків – Перемишль рухатиметься за таким графіком:
- з 19 лютого відправлятиметься з Харкова по непарних числах о 14:07, до Києва прибуватиме о 21:04, а до Перемишля – об 11:13;
- у зворотному напрямку, з Перемишля, вирушатиме по парних числах з 20 лютого о 13:45, а в Харків прибуватиме о 10:01.
– Цей поїзд дасть мешканцям Харкова щоденне сполучення з Польщею, оскільки призначений кілька місяців тому поїзд №93/94 Харків — Хелм курсує з Харкова по парних числах, – уточнили в компанії.
Графік руху поїзда №67/19 – 20/68 Київ – Варшава, Хелм буде таким:
- поїзд вирушатиме з Києва щодня з 19 лютого о 18:14, до Хелма прибуватиме о 4:55, а до Варшави – о 10:12;
- у зворотному напрямку, з Варшави, поїзд вирушатиме о 17:45, з Хелма – о 23:45 і прибуватиме до Києва о 13:07.
Під час цього рейсу потрібно буде робити пересадку. Так, пасажири поїзда №19/20 після прибуття до Хелма зможуть пересісти на польський поїзд ІС67 (№67/68), який прибуватиме до Варшави о 10:12.
У зворотному напрямку, з Варшави, польський поїзд ІС68 виїжджатиме о 17:45 і прибуватиме до Хелма о 21:10, а звідти поїздом №19/20 пасажири доїдуть до Києва.
Квитки на польські поїзди потрібно буде купувати заздалегідь онлайн на сайті залізниці Польщі.
⠀
Квитки на нові поїзди вже доступні в застосунку Укрзалізниці, в чат-боті, на сайті та в касах вокзалів.
Детальніше про те, як курсуватиме новий рейс із Києва до Варшави, розповів член наглядової ради Укрзалізниці Сергій Лещенко.
Як відомо, в більшості країн Євросоюзу ширина між залізничними коліями менша, ніж в Україні (складає 1 435 мм проти 1 520 мм у нашій державі). Тому на кордоні вагони переставляють на колісну базу, підходящу для вужчої європейської колії.
– З Києва буде їхати традиційний варшавський потяг із вагонами вузького габариту, до якого причеплять 10 нових сучасних вагонів широкого габариту. І поки старим вагонам варшавського потягу на кордоні будуть міняти колесні пари, нові вагони відтягнуть у Хелм по широкій українській колії, – розповів Лещенко.
Він уточнив, що після заміни колісної бази старі вагони потягу причеплять у Хелмі до польської електрички. Водночас пасажири з нових вагонів вийдуть у Хелмі і зможуть пересісти в цю ж електричку, купивши на неї квиток. Всі разом прибудуть до Варшави о 10:12.
Лещенко зазначив, що завдяки такій новації (комбінованому сполученню) потяг зможе перевезти до Варшави більше пасажирів.
– Ця новація в умовах дефіциту вузькогабаритних вагонів дозволить зняти напругу з пошуком квитків до Варшави. Починаючи з 19 лютого, з Києва може їхати не 180 пасажирів на Варшаву, а в такому комбінованому сполученні 540 пасажирів. Усі прибудуть до польської столиці в зручний час 10:12 ранку, щоб встигнути на літаки з Варшави, – розповів Лещенко.
Як відомо, ще в травні минулого року Кабінет міністрів анонсував будівництво євроколії, щоб зʼєднати українську залізницю з європейською. Згідно з планом, спершу будуть сполучені великі вузли та великі міста, після чого колії поступово розширять по всій Україні.
Джерело: