«Детектор медіа» презентував результати дослідження «Індекс медіаграмотності української аудиторії»
«Детектор медіа» презентував результати дослідження «Індекс медіаграмотності української аудиторії»

«Детектор медіа» презентував результати дослідження «Індекс медіаграмотності української аудиторії»

«Детектор Медіа» представив поточний рівень індексу медіаграмотності різних категорій населення.

У вівторок, 18 квітня, ГО «Детектор медіа» презентував результати щорічного кількісного дослідження «Індекс медіаграмотності української аудиторії».

Наприкінці 2022 - на початку 2023 року дослідження було проведено вже втретє і дає змогу зрозуміти, як вплинув на медіаграмотність рік повномасштабної війни.

Учасники:

  • Галина Петренко, директорка ГО «Детектор медіа»;
  • Марта Наумова, кандидат соціологічних наук, доцент, старший науковий співробітник Інституту соціології НАН України;

Кількісне дослідження відбулось методом інтерв'ю обличчя-до-обличчя за допомогою планшета за стандартизованим опитувальником (CAPI).

Обсяг вибірки склав 1200 респондентів - доросле населення України (18+). Польовий етап здійснено компанією New Image Marketing Group з 23.12.22 по 12.01.23.

Скриншот відео: Укрінформ/YouTube

Джерело матеріала
loader
loader