Укрзалізниця наразі аналізує звернення пасажирів за допомогою чат-боту зі штучним інтелектом ChatGPT. Про це повідомила прес-служба компанії.
- Протягом одного дня ми отримуємо в середньому 1300 оцінок подорожі від пасажирів через програму. Приблизно 300 із них – текстові відгуки щодо безпосередньо роботи залізниці. Кожен такий відгук раніше ми обробляли вручну – тепер цю роботу виконує ChatGPT, – розповіли співробітники компанії.
Як зазначили у прес-службі, штучний інтелект автоматично розподіляє звернення пасажирів на 21 тематику – від якості обслуговування до запізнень. Після цього розбиті за категоріями звернення завантажуються в систему аналізу, що дозволяє відстежувати по днях, тижнях та місяцях динаміку скарг щодо конкретних поїздів та маршрутів. У компанії відзначають, що застосування ChatGPT дозволяє суттєво прискорити роботу з аналізу зворотного зв'язку та визначати найбільш проблемні ділянки – і відповідно оперативніше реагувати. Штучний інтелект ChatGPT коректно визначає категорію звернення у 90% випадків, зазначили співробітники.
В Укрзалізниці також нагадали, що побажання чи пропозиції з будь-якого питання пасажири можуть надсилати не тільки через додаток, а також через чат-бот Укрзалізниці до Viber, Telegram, Facebook Messenger або Apple Messages, електронної пошти чи QR-кодів, розміщених на вокзалах та в поїздах. Також можна зателефонувати за номером 0 800 503 111.
ChatGPT офіційно з'явився в Україні 18 лютого 2023 року. З того часу українці почали активно користуватися послугами чат-боту, який працює на базі штучного інтелекту. Чат-бот розуміє українську і може на ній відповідати. Однак спілкуючись з ним англійською, можна отримати більш розгорнуті та коректні відповіді.