/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F0dd36aa96dbec9d2de5fd5ba73db5bcb.jpg)
Українка через збій втратила 15 тисяч, а ПриватБанк ігнорує: "Не їхня проблема"
Українка знімала гроші з картки через банкомат ПриватБанку та через збій втратила 15 тисяч гривень. У фінустанові розбиратися у проблемі, за її словами, не хочуть. Відповідну скаргу жінка опублікувала на порталі Мінфіну.
Українка розповіла, що вирішила скористатися банкоматом ПриватБанку та зняти кошти з картки іншого банку. У процесі стався збій і не видано жодної купюри, проте гроші списалися з рахунку.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fb4aa8c7a868c717ce0554a93b7e8a9d7.jpg)
"Знімала 15000 гривень із картки укргазбанку. Банкомат видав технічну помилку, гроші з картки списало, а банкомат їх так і не видав", - поділилася жінка.
Українка зазначила, що звернулася за допомогою до ПриватБанку та банку, який випустив картку, втім, гроші їй так і не повернули.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F3b16e8bdd94a420f8d0b152253fcca33.jpg)
"Зверталася в обидва банки, у приваті сказали, що це не їхня проблема, бо карта іншого банку, але проблема саме в банкоматі. Вже минуло 6 днів, кошти так і не повернулися", - обурилася українка.
У ПриватБанку відреагували на скаргу та рекомендували звернутися до банку, який випустив картку та написати заяву на повернення коштів.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F33d19f62206d4d58125315fc22ecf077.jpg)
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Комусь вигідно...": українці підозрюють "Ощадбанк" у прямій роботі з шахраями, люди не встигають міняти карти.

