Українець поскаржився на співробітників ПриватБанку, котрі без його відома підключили платну послугу. Про це він розповів у коментарях під однією із публікацій на офіційній сторінці банку у facebook.
Клієнт розповів, що працівники відділення ПриватБанку підключили йому платну послугу. Він зазначив, що його жодним чином не поінформували про це і, до того ж, він звертався зовсім з іншого питання.
"У відділенні банку працюють якісь нахабні шахрайки. Звертався з одного питання, а без мого відома підключили мені платну послугу "захист від шахрайства". Не сказавши жодного слова, що послуга платна", - поділився українець.
Чоловік зізнався, що його сильно обурив інцидент і він рішуче налаштований на розірвання співпраці з ПриватБанком.
"По-перше, мені ця послуга не потрібна, по-друге, ніхто не збирався говорити там, що вона платна. Бо, очевидно, всі від неї відмовляються. А шахрайці потрібно робити план втюхування цієї послуги. Гидкий банк, бридке відділення, мерзенні послуги. Перекладаю всі гроші з привату на монобанк", - обурився клієнт.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "ПриватБанк" готовий повернути 50% вартості проїзду на громадському транспорті: як отримати кешбек.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Ощадбанк" може залишити українців без грошей рівно на місяць, доведеться забути про покупки: "Дуже складно зробити..."