Після того, як соцмережу Twitter купив американський мільярдер Ілон Маск, вона подешевшала втричі — до 15 млрд. Так її оцінює аналітика Fadelity, на яку посилається Bloomberg.
Ілон Маск придбав Twitter восени минулого року за $44 млрд, $33,5 млрд з яких — це його власний капітал. У березні цього року Маск публічно визнав, що фактично вдвічі переплатив за Twitter, оцінивши його у $20 млрд. А за даними Fidelity, тепер компанія коштує лише 33% від того, що заплатив Ілон Маск.
Сама Fidelity, яка є зовнішнім інвестором Twitter, поступово позбувається акцій компанії. Вперше вона знизила вартість своєї частки у листопаді 2022 року до 44% від ціни придбання. Після цього вона ще двічі знижувала ціну — у грудні та лютому.
Фінансові труднощі у Twitter почалися фактично одразу після того, як компанію очолив Ілон Маск. Борг у $13 млрд доларів, нестабільне прийняття рішень і проблеми з модерацією контенту призвели до стрімкого падіння доходів від реклами. Зокрема, нагадаємо, рекламодавці скоротили свої витрати на просування в Twitter саме після придбання компанії Маском. Бюджети рекламодавців, призначені на присутність у Twitter, впали на 71% у грудні 2022 року. Що більше, у квітні Microsoft повідомила про намір видалити Twitter з інструментів для рекламодавців, у відповідь на що Маск погрожував звернутися до суду.
Спроба повернути ці доходи шляхом продажу підписок на Twitter Blue поки що не увінчалася успіхом. На кінець березня на неї підписалося менш як 1% щомісячних користувачів Twitter. А багато хто публічно від цього відмовився, як, наприклад, газета The New York Times та всесвітньо відомий письменник Стівен Кінг. А вже на початку травня понад 50% перших підписників Twitter Blue, які раніше платили 8 доларів на місяць, скасували передплату й відмовилися від синіх галочок верифікації.
Наразі ні представники Twitter, ні сам Маск не прокоментували таке стрімке знецінення компанії.
Нагадаємо, днями стало відомо, що Twitter виходить з добровільної угоди Європейського Союзу про боротьбу з дезінформацією в інтернеті. Якщо це таки відбудеться, то, за словами міністра цифрового переходу і телекомунікацій Франції Жана-Ноеля Барро, соцмережа може бути заборонена в ЄС.
Фото: Jaap Arriens/NurPhoto via Getty Images