"Зжер грошики, не сказавши спасибі": українець розповів, як термінали ПриватБанку обирають клієнтів
"Зжер грошики, не сказавши спасибі": українець розповів, як термінали ПриватБанку обирають клієнтів

"Зжер грошики, не сказавши спасибі": українець розповів, як термінали ПриватБанку обирають клієнтів

Українець розповів про неприємний досвід використання термінала ПриватБанку. За його словами, пристрій ухвалив купюри, але через збій гроші не зарахувалися на рахунок. Подробиці він розкрив у скарзі, яку опублікував на порталі Мінфін.

Українець поділився, що скористався терміналом ПриватБанку, щоб поповнити картку Monobank, проте стався збій. В результаті гроші було прийнято апаратом, але на рахунок не зараховано.

Термінал ПриватБанку. Фото: скрін youtube
Термінал ПриватБанку. Фото: скрін youtube

"8 червня (увечері), при поповненні картки Монобанк через термінал самообслуговування Приват 24, термінал зжер грошики, вибачився щось на кшталт "операція не пройшла", і із задоволеним виглядом впав в анабіоз", - поділився українець.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

Чоловік зазначив, що одразу ж звернувся на підтримку ПриватБанку та описав у ситуацію. У його випадку все наважилося досить швидко – вже наступного дня банк повернув його кошти. Втім, подібні випадки непоодинокі і не завжди з таким щасливим фіналом.

"Одразу зателефонували на гарячу лінію 3700, голосовий помічник Яна все роз'яснила, дала час на подумати та вирішити куди переводити. І о щастя, грошики (9 червня) вже переведені на телефон", - додав чоловік.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Теги за темою
ПриватБанк
Джерело матеріала
loader
loader