Українка заявила, що у ПриватБанку їй видали фальшиву купюру, коли вона отримувала долари. Детальніше про ситуацію вона розповіла у своїй скарзі на порталі Мінфін.
Жінка розповіла, що отримувала у ПриватБанку долари і серед купюр потрапила одна фальшива. На її думку, співробітниця банку цілком свідомо підклала їй фальшиву банкноту.
"Отримувала зі своєї карти долари в ПриватБанку. Касир знала, що має фальшиву 100 дол. купюру. Вона видала її разом з іншими купюрами. На ультрафіолеті звичайно цього не показала мені при видачі. Коли в обміннику виявилося, що ця купюра фальшива, повернулася назад до касира. А вона, звичайно, вдала, що вперше мене бачить, хоча обслуговувала 20 хвилин тому", - поділилася українка.
Клієнтка зазначила, що справа дійшла до поліції, а також довелося викликати службу безпеки банку, проте фальшиву купюру їй не змінили, а касир відмовилася свідчити.
"Довелося викликати поліцію та службу безпеки банку. Давати свідчення поліції касирка відмовилася, звичайно ж, що вона може додати, що впарила мені фальшиві гроші. У банку відмовилися замінити кошти", - додала жінка.
Співробітники ПриватБанку відреагували на скаргу та запевнили, що фахівці з'ясовують усі обставини інциденту.