Gannett стверджує, що рекламна монополія Google завдає шкоди новинному бізнесу
Gannett стверджує, що рекламна монополія Google завдає шкоди новинному бізнесу

Gannett стверджує, що рекламна монополія Google завдає шкоди новинному бізнесу

Ганнетт подав федеральний позов проти Google і материнської компанії Alphabet, стверджуючи, що Google має монополії на ринку рекламних технологій, що завдало шкоди місцевим новинам. «Цей позов має на меті відновити конкуренцію на ринку цифрової реклами та покласти край монополії Google, що сприятиме інвестиціям у редакції та новинний контент по всій країні», — написав Ганнетт у прес-релізі .

У своєму позові Gannett стверджує, що хоча ринок цифрової реклами вибухнув, видавці не бачать стільки цих грошей, оскільки Google і Alphabet «придбали та зберігають монополії» на рекламні технології, які використовуються для купівлі та продажу реклами, пов’язуючи Google Ads (раніше відомий як AdWords) з ​​біржею AdX, де видавці продають свій рекламний ресурс. Google придбав DoubleClick у 2007 році, щоб допомогти створити свій набір рекламних технологій, і Ганнетт стверджує, що компанія є «домінуючим гравцем» на кожному етапі процесу продажу реклами.

«Google контролює, як видавці продають свої рекламні місця, і це змушує видавців продавати зростаючі частки цього рекламного простору Google за низькими цінами», — сказав Ганнет. «Результатом є різко менший прибуток для видавців і рекламних конкурентів Google, а Google отримує непомірні монопольні прибутки». У редакційній статті USA Today генеральний директор і голова Gannett Майк Рід стверджував, що «Google зловживає своїм контролем над монополією на рекламний сервер» за рахунок місцевих інформаційних організацій.

Google відкидає ці претензії. «Ці заяви просто неправильні», — сказав у заяві Ден Тейлор, віце-президент Google Ads. «Видавці мають багато варіантів вибору, коли мова заходить про використання рекламних технологій для монетизації — насправді Gannett використовує десятки конкуруючих рекламних служб , включаючи Google Ad Manager. І коли видавці вибирають інструменти Google, вони залишають переважну більшість доходу . Ми покажемо суду, як наші рекламні продукти приносять користь видавцям і допомагають їм фінансувати свій контент онлайн».

Позов Ганнетта – це лише останній судовий позов проти Google щодо її технології онлайн-реклами. У січні Міністерство юстиції США та вісім штатів подали до суду на компанію за нібито монополію на рекламному ринку. Раніше цього місяця Європейська комісія подала офіційну заяву про заперечення щодо рекламних технологій компанії, заявивши, що компанія «порушила антимонопольні правила ЄС, спотворюючи конкуренцію в галузі рекламних технологій». У 2022 році Управління з питань конкуренції та ринків Великої Британії розпочало друге розслідування щодо рекламного бізнесу компанії .

Ганнетт також підтримує Закон про конкуренцію та збереження журналістів (JCPA) , який дозволить видавцям вести переговори з такими великими технологічними платформами, як Google і Meta, щодо способів розповсюдження їхнього контенту. Meta вже виступила проти законопроекту , заявивши, що, можливо, доведеться видалити новини з Facebook у США, якщо законопроект буде прийнятий.

Джерело матеріала
loader
loader