Один з найбільших українських банків "ПриватБанк", який користується популярністю завдяки великій мережі банкоматів і терміналів поповнень по всій країні, продовжує підносити своїм клієнтам неприємні "сюрпризи".
Цього разу українець розповів, що на його рахунки було накладено арешт. Проте насправді банк мав накласти арешт лише на певну суму. Подібна ситуація, виходить, може статися практично з кожним клієнтом.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "ПриватБанку" на порталі Banki.ua у розділі для відгуків.
"Сталася оказія - виконавча служба наклала арешт на рахунки (не встиг вчасно сплатити штраф, з ким не буває). Причому в постанові було чітко прописано, що арешт накладається в межах певної конкретної суми.
За логікою речей та за словами державного виконавця - все, що перевищує зазначену суму - арешту не підлягає, і може вільно використовуватись. Але - не для тупорилих співробітників "Приватбанку" - ані особистий візит до відділення банку, ані дзвінок на гарячу лінію, ані лист до служби підтримки цього гівнобанку результату не дали.
Їхні аргументи: у постанові написано, що "арешт накладено на всі рахунки", а той факт, що в продовженні цієї фрази далі йде: "у межах такої суми" - для них порожнє місце!
І це в той час, коли в листі іншого банку - "Монобанку" було чітко зазначено, що арешт накладається в межах конкретної суми, решта - може вільно використовуватися! Нікому не раджу зв'язуватися із цим убогим банком!", - заявив незадоволений клієнт банку.
Раніше повідомлялося, ПриватБанк спише борг автоматично: заразом підвищили комісію.
Також, Метро, Ашан чи Новус: супермаркети змінили ціни на молоко.