/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F65%2Fcd8e5f569e5e16f11ff9cd1807253ffb.jpg)
В Україні з’явилось нове медіа для ІТ-ком’юніті
У червні в Києві почала роботу редакція нового медіа, що фокусується на експертному контенті для ІТ-спільноти. Засновником ProIT став український медіа-менеджер, екс-головред РБК-Україна та співвласник "КиївВлада" Антон Подлуцький. Цільовою аудиторією проєкту є всі, хто дотичний до технологій. Медіа платформа запрошує до співпраці ІТ-експертів, які бажають ділитися своїми знаннями і практичним досвідом з іншими колегами в Україні. Все, що може бути корисним для розвитку ІТ-галузі – від досвіду власників найбільших компаній, які готові розповісти про розширення компанії під час війни та пошуку нових клієнтів до кодерів, які знайшли круте рішення для реалізації завдання.
"Навесні цього року я ініціював створення експертної платформи ProIT. Для мене досвід вузькоспеціалізованих медіа є досить успішним. 13 років тому ми створили видання "КиївВлада", де стали ретельно висвітлювати всі події регіону та перш за все аналізувати роботу місцевої влади. І я впевнений, що свою роль у ефективному розвитку громади ми відіграємо кожного дня", – повідомив він.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F65%2F359c1db4f0494773f8c4e073a82d2227.jpg)
Подлуцький наголосив, що рік війни підштовхнув його до розвитку нових медійних напрямків, які б допомагали розвиватись країні під час війни.
"Українська ІТ-індустрія стала чи не єдиною, що у 2022 році зберегла темпи зростання, а працюючий технологічний бізнес підтримує економіку та Збройні сили, створює нові робочі місця під час війни і реалізує гуманітарні ініціативи. За результатами минулого року, ІТ забезпечили валютні надходження до української економіки у $7,34 млрд – це найбільший показник за всю історію існування української ІТ-галузі. І досягти його вдалося, попри війну.
Незважаючи на світову кризу і деякий спад ринку в Україні, я все одно переконаний: ця сфера має потужні перспективи. Наша мета – допомогти розвитку галузі, що стала «цементом» української економіки під час війни та, впевнений, буде рушійною силою нашого розвитку після перемоги" – зазначив Антон Подлуцький.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F65%2Fc119c32d80f116829a8b62be5e4d0fc9.jpg)
За словами головної редакторки ProIT Олесі Остафієвої , команда відкрита до співпраці з усіма українськими ІТ-компаніями. Наразі ведуться перемовини щодо співпраці з найбільшими гравцями галузі в Україні, адже саме в них сконцентровані найкращі фахівці, які й можуть ділитися експертизою.
"Під час формування концепту медіа ми спілкувались із найбільшими українськими компаніями, і всі вони озвучували одну тезу: на нашому ринку не вистачає якісного, україномовного профільного видання про ІТ. Звісно, існує багато сильних медійних платформ, але по суті вони є діловими чи новинними ЗМІ з фокусом на ІТ-бізнес. Ми ж бачимо себе як нішеве технологічне медіа і робимо ставку на експертний контент. Тим більше, що зараз багато українських айтішників відмовляються від звичної технологічної платформи російського походження. Адже мало кому сподобається читати "про технологічні нюанси застосування БПЛА в ході СВО" коли ці нюанси щодня вбивають твоїх друзів та членів родини. Звичайно, авторами такого вузьконішового контенту є не журналісти, а технічні профі, ми активно залучаємо їх до співпраці. Ми також приділяємо велику увагу актуальності наших матеріалів, ретельно досліджуємо всесвітні англомовні джерела, та навіть радимось із ChatGPT".
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F65%2F1210b5d98d608f1068737d7b108b43ec.jpg)
Задля більшого стимулу для блогерів-айтівців ProIT розробили преміальну систему: Автори найкращих експертних статей, які наберуть більше 50 тисяч унікальних відвідувачів з України, отримують винагороду – 50 тисяч гривень". Для Авторів текстів, що матимуть більш ніж 5 тисяч унікальних переглядів, передбачено винагороду у 5 тисяч гривень.
Довідково:
Антон Подлуцький — український медіаменеджер, у журналістиці понад 25 років. Співзасновник порталу «КиївВлада». У 2009-2015 роках — головний редактор РБК-Україна
Олеся Остафієва — українська підприємиця та медіаменеджерка. У журналістиці 20 років. Працювала у ділових виданнях «Экономические известия», «Kyiv Weekly, «Эксперт-Украина». У 2010-2015 роках — радниця з PR заступника голови Київської міської державної адміністрації, кураторка проєкту для ІТ-екосистеми Kyiv City Open Doors.

