"ПриватБанк" обслуговує мільйони українців, надаючи різноманітні банківські послуги. При цьому навіть такий популярний банк не зміг залишитись без критики, яка часто звучить від клієнтів банку. Черговий негативний відгук з'явився на сайті Мінфін.
Цього разу клієнт "ПриватБанк" поділився, що до повномасштабного вторгнення на його рахунки було накладено арешт. Все сталося через несплату комуналки за давно проданою квартирою. У березні 2022 року картки розблокували після поданої заяви та рішення суду. Виконавчі провадження вже закриті.
"ПриватБанк" отримав ухвалу про зняття арешту, тому рахунки знову розблокували. А потім заарештували повторно без нової постанови, якихось підстав та причин.
"Якась халепа, а не банк. Сьогодні раптово заарештовують дві інші картки (не заарештовані раніше). Нових виконавчих проваджень немає. Тупий робот каже, що я сам дурень. Живої людини в підтримці немає (майже годину слухаю: "немає вільних операторів". До цього не передзвонили." ПриватБанк "Якщо ви так вільно дозволяєте собі безпідставно заарештовувати рахунки, напевно, доведеться з вами якось по-іншому розмовляти. У суді, наприклад", - підсумував клієнт "ПриватБанк".
Останні новини України:
Також повідомлялося, що Приватбанк запустив нову важливу послугу – як українцям отримати додаткові кошти.
Крім того, Politeka.net писала, що українців попередили про підлих схем аферистів.