Українці часто роблять різні перекази, користуючись онлайн-банкінгом: оплата комуналки, купівля товарів в інтернеті, гроші у борг – все це є в житті кожного.
Звичайно ж це ускладнюється постійними верифікаціями та перевірками з боку банків. Після всього це кається ПриватБанку. Наразі клієнти фінустанови просто в паніці від верифікацій навіть після копійчаних переказів. Стало проблемно сплатити і комуналку.
Про це один із клієнтів написав у своєму відгуку на порталі Мінфін.
"При спробі відправити з Привату-24 переказ на 350 грн. (на іншу картку) вимагають дзвонити на 3700 і щось там пояснювати. Для чого мені фінансовий номер, пароль, двофакторна авторизація? Я не хочу нікуди дзвонити та повідомляти свої персональні дані невідомо кому", – обурився українець.
Він додав, що у відгуках зустрічав повідомлення людей, які нібито втратили гроші після дзвінків на гарячу лінію банку.
"До так званої "націоналізації" банк був зручний, зараз це просто вимотування нервів щоразу. Оплачуєш комуналку - то смс-ка, то дзвінок робота, то код введи... Тепер копійчаний переказ не даєте зробити! Як ви вже задовбали!", - написав він.
У ПриватБанку на відкликання відреагували, зазначивши, що такі процедури допомагають протидіяти шахрайству.
"На жаль, іноді бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного телефону шляхом перевипуску сім-карти і в такому випадку СМС не є перешкодою для них. Відмова від перевірки операцій та підтвердження особи клієнта, або непроходження верифікації наражається на ризик втратити кошти. Просимо проявити терпіння та розуміння необхідності проведення операцій верифікації", - додали у банку.
Раніше ми повідомляли, що встигніть до 30 вересня: ПриватБанк роздасть промокоди зі знижками на паливо, як отримати.