Клієнт "Приватбанку" поскаржився на те, що для навіть найдрібнішої фінансової операції через додаток Приват-24 потрібно витрачати багато часу та нервів. Він щиро не розуміє для чого у фінустанові створюють користувачам проблеми на рівному місці.
Відповідний відгук він опублікував на сайті Мінфіну.
Українець розповідає, що нещодавно йому знадобилось перевести кошти зі своєї картки на іншу. Під час переказу невеликої суми у 350 гривень, банк почав вимагати у клієнта зателефонувати на гарчу лінію фінустанови.
Чоловік обурений, адже не розуміє, чому повинен витрачати купу свого часу на незрозумілі операції, якщо додаток і так має багато ступенів захисту: фінансовий номер, пароль, двухфакторну авторизацію.
"При спробі відправити з Привата-24 переказ на 350 грн (на іншу картку) — вимагають дзвонити на 3700 і щось там пояснювати. Для чого я маю фінансовий номер, пароль, двухфакторну авторизацію? Я не хочу нікуди дзовнити і повідомляти свох персональні дані невідомо кому"-розповідає клієнт.
Українець категорично відмовляється користуватися карткою банку, адже кожний раз коли йому треба здійснити якусь операцію додаток змушує його нервувати.
"До так званої "націоналізації" банк був зручним, зараз це просто вимотування нервів кожного разу. Сплачуєш комуналку — то смс-ка, то дзвінок робота, то код введи…Тепер копійчаний переказ не даєте зробити! Як ви вже задовбали!"- додає чоловік.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, встигніть до 30 вересня: ПриватБанк роздасть промокоди зі знижками на паливо, як отримати.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українці не можуть зняти валютні депозити в ПриватБанку: "Всі купюри зі штампами, написами та блакитними плямами".