![Рестомод виявився краще сучасного Porsche 911](https://thumbor.my.ua/5iQsNuBDJwPutc6mvRD7c0I8IbM=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fcf2ef9a388b55a665a19ee573c2fa53f.jpg)
Рестомод виявився краще сучасного Porsche 911
Рестомод Sportec SUB1000 виявився на півтонни легшим за сучасний Porsche 911 GT3 RS. Він переосмислює класичні 911 G-серії і є гоночним «болідом» з допуском на дороги загального користування.
Швейцарська фірма Sportec, яка минулого року здивувала нас рестомодом Project Ferdinand на базі Porsche 964 (1989-1993), представила новий проект - купе SUB1000. Назва служить натяком на низьку вагу. Маса машини - всього 990 кілограмів, на півтонни менше нинішнього 911 GT3 RS. Досягти цього допомогло широке застосування композитів. Так, двері, бампери, капот, кришка моторного відсіку та крила зроблені з вуглепластику та кевлару, а бічні стекла замінені на полікарбонат Makrolon.
Читайте також: Рестомод BMW М3 в кузові E30 надійде у продаж
Шасі у Sportec SUB1000 майже гоночний. У підвісках використовуються амортизатори MCS 3W з виносними компенсаційними камерами (роздільні регулювання низько- та високошвидкісного стиснення плюс відбою), налаштуванням яких займався триразовий переможець «24 години Ле-Мана» Марсель Фесслер. Двигун - "опозитник" 3.4. Це «розточений» штатний двигун Porsche 911 G-серії (1973—1989) об'ємом 3,2 літра. Тут стоять розподільні вали з більш агресивним профілем кулачків, ковані поршні, посилені шатуни, новий впуск і випуск. На випадок "подубасити по треку" є навіть додаткові масляні охолоджувачі.
![Рестомод виявився краще сучасного Porsche 911 - Фото 1](https://thumbor.my.ua/gM4Y_z3fQ_itNmIqB3dxBF57ENE=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Ff4a6dbea062ae0790dc799e33e2473e6.jpg)
![Рестомод виявився краще сучасного Porsche 911 - Фото 2](https://thumbor.my.ua/fWFKuseU47JazOBNPW6-jR-prsc=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fc89a9e59fbdc74fcd713d2193db456dd.jpg)
![Рестомод виявився краще сучасного Porsche 911 - Фото 3](https://thumbor.my.ua/OcCq90oMXoF6b9be__1YcCWyCKw=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F774e6e2c43340c93a738f28a7115b807.jpg)
![Рестомод виявився краще сучасного Porsche 911 - Фото 4](https://thumbor.my.ua/cMLxAYlzZZT_dJOxYGIkPp9aKZg=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F858e13ffc35b7ebbd1e80694a6c869e3.jpg)
![Рестомод виявився краще сучасного Porsche 911 - Фото 5](https://thumbor.my.ua/PB5dOJ5rbCuLVBG5ipLTacj8x64=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F148c169ce7bfd5e4a492be435648f807.jpg)
![Рестомод виявився краще сучасного Porsche 911 - Фото 6](https://thumbor.my.ua/vdXVlqxZA1ttmyhIepswqENb2Sk=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fda207e7a67d75f6cd971a5c04254bf45.jpg)
![Рестомод виявився краще сучасного Porsche 911 - Фото 7](https://thumbor.my.ua/sm-1KheRtwKuAhFOCA5_JrWMRe8=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F198ac2ec8fa5d7221877ebe67e8f936f.jpg)
Віддача агрегату - 270 кінських сил і 340 Нм моменту хоча пізніше може з'явитися інша його версія потужністю близько 315 сил. Коробка передач - п'ятиступінчаста "механіка". На задній осі рестомода стоїть диференціал, що самоблокується, гальма — від Sportec. Усередині - концентрат олдскула, причому найкращого. Весь салонний пластик або майже весь замінений на алюміній. Перемикачі – від кубкових Porsche. Дорога шкіра, технічна тканина — все це можна вибирати на власний розсуд. Водій та пасажир сидять у вуглепластикових «ківшах», а захищає їх зварний напівкаркас.
При цьому SUB1000 має доступ на звичайні дороги і сертифікати, що підтверджують, що автомобіль відповідає шумовим і екологічним нормам, що діють. Не розкривається лише ціна, яка у подібних проектах обмежена лише фантазією замовника.
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)