Рестомод виявився краще сучасного Porsche 911
Рестомод виявився краще сучасного Porsche 911

Рестомод виявився краще сучасного Porsche 911

Рестомод Sportec SUB1000 виявився на півтонни легшим за сучасний Porsche 911 GT3 RS. Він переосмислює класичні 911 G-серії і є гоночним «болідом» з допуском на дороги загального користування.

Швейцарська фірма Sportec, яка минулого року здивувала нас рестомодом Project Ferdinand на базі Porsche 964 (1989-1993), представила новий проект - купе SUB1000. Назва служить натяком на низьку вагу. Маса машини - всього 990 кілограмів, на півтонни менше нинішнього 911 GT3 RS. Досягти цього допомогло широке застосування композитів. Так, двері, бампери, капот, кришка моторного відсіку та крила зроблені з вуглепластику та кевлару, а бічні стекла замінені на полікарбонат Makrolon.

Читайте також: Рестомод BMW М3 в кузові E30 надійде у продаж

Шасі у Sportec SUB1000 майже гоночний. У підвісках використовуються амортизатори MCS 3W з виносними компенсаційними камерами (роздільні регулювання низько- та високошвидкісного стиснення плюс відбою), налаштуванням яких займався триразовий переможець «24 години Ле-Мана» Марсель Фесслер. Двигун - "опозитник" 3.4. Це «розточений» штатний двигун Porsche 911 G-серії (1973—1989) об'ємом 3,2 літра. Тут стоять розподільні вали з більш агресивним профілем кулачків, ковані поршні, посилені шатуни, новий впуск і випуск. На випадок "подубасити по треку" є навіть додаткові масляні охолоджувачі.

Рестомод виявився краще сучасного Porsche 911 - Фото 1
Рестомод виявився краще сучасного Porsche 911 - Фото 2
Рестомод виявився краще сучасного Porsche 911 - Фото 3
Рестомод виявився краще сучасного Porsche 911 - Фото 4
Рестомод виявився краще сучасного Porsche 911 - Фото 5
Рестомод виявився краще сучасного Porsche 911 - Фото 6
Рестомод виявився краще сучасного Porsche 911 - Фото 7

Віддача агрегату - 270 кінських сил і 340 Нм моменту хоча пізніше може з'явитися інша його версія потужністю близько 315 сил. Коробка передач - п'ятиступінчаста "механіка". На задній осі рестомода стоїть диференціал, що самоблокується, гальма — від Sportec. Усередині - концентрат олдскула, причому найкращого. Весь салонний пластик або майже весь замінений на алюміній. Перемикачі – від кубкових Porsche. Дорога шкіра, технічна тканина — все це можна вибирати на власний розсуд. Водій та пасажир сидять у вуглепластикових «ківшах», а захищає їх зварний напівкаркас.

При цьому SUB1000 має доступ на звичайні дороги і сертифікати, що підтверджують, що автомобіль відповідає шумовим і екологічним нормам, що діють. Не розкривається лише ціна, яка у подібних проектах обмежена лише фантазією замовника.

Теги по теме
Новости фото
Источник материала
loader
loader