Українка заявила, що через збій у ПриватБанку у неї зникла досить значна сума – 15 тисяч гривень. При цьому у банку жодних конкретних пояснень не дають. Про це вона розповіла у своїй скарзі на порталі Мінфін.
Клієнтка "Привату" заявила, що перерахувала на картку 15 тисяч гривень, але перевіривши баланс через мобільний банкінг, виявила, що кошти так і не зарахувалися на рахунок. У фінустанові їй відповіли, що стався збій.
"Я сьогодні перерахувала 15 тисяч гривень на карту ПриватБанку. Зайшла до приват24 і побачила, що в мене баланс -6000. Намагаюся зрозуміти куди поділися гроші. По телефону говорять про якийсь збій", - поділилася жінка.
За словами українки, їй пообіцяли, що інформація у "Приват24" оновиться і проблема вирішиться, але на карті, як і раніше, "мінус".
"Обіцяли інформація оновиться і буде актуальний баланс, але у мене висить борг як і раніше. У чаті пишуть, що кошти списали торгові точки, проте інформації про ці точки не дають і виписки у мене не позначаться, що були списання. Що це взагалі таке? "Це робота державного банку? Гроші зникли, а мене просять почекати", - обурилася клієнтка.