Українка залишилася без 16 тисяч гривень, що дорівнює непоганій зарплаті, через збій у роботі банкомата ПриватБанку. Про це вона розповіла у своїй скарзі на порталі Мінфін.
За словами українки, вона намагалася зняти суму з картки Monobank і банкомат ПриватБанку вже почав відраховувати банкноти, але в підсумку видав помилку.
"Знімали гроші в банкоматі приват банку з картки Монобанку. Сума не мала – 16000 гривень. Банкомат довго відраховував гроші та видав помилку. Гроші списалися з монобанку. Відразу зателефонували на підтримку ПриватБанку, сказали, що гроші повернуться за 10-20 хв. Гроші так і не повернули", - поділилася клієнтка.
Повернути кошти виявилося не так просто. Фахівці "Привату" допомогти не змогли і направили жінку до Monobank.
"Зателефонували знову до ПриватБанку (з'єднали з менеджером із 4 спроби) сказали, що вони не можуть вирішити цю проблему, оскільки карта іншого банку, сказали звертатися до монобанку", - зазначила жінка.
Банк-емітент карти спочатку заявив почекати 10 днів, а потім ще 60 днів, але кошти поки що клієнтці не повернулися.
Важливо відзначити, що такі випадки не поодинокі і українці регулярно звертаються з відповідними скаргами.