Про це агентству Reuters заявив генеральний директор компанії Джон Ніл, передає Укрінформ.
"Чи раді ми і чи можемо ми продовжувати надавати гарантії на випадок, якщо коридор може знову запрацювати і може бути відновлений? Відповідь – так… Ми ведемо активні дискусії з ООН про те, як це може статися", - сказав Ніл, додавши, що ці розмови включають можливість того, що страхове покриття, можливо, потрібно буде структурувати інакше, ніж раніше.
Забезпечення страхового покриття має вирішальне значення для вантажів, що вивозяться з України. "За відсутності втручання ООН та дозволу ООНми б не санкціонували страхування", - сказав Ніл.
Він зазначив, що за оцінками ринку Lloyd's, збитки від війни в Україні, за вирахуванням перестрахування, становлять 2 мільярди доларів США.
Як повідомляв Укрінформ, заступник міністра економіки України Олександр Грибан заявив у серпні, що Україна завершує розробку схеми з глобальними страховиками для страхування зернових суден, що прямують до та з чорноморських портів.
За його словами, угода «наразі розробляється та активно обговорюється» між відповідними міністерствами, а також місцевими банками та міжнародними страховими групами, зокрема Lloyd`s of London.
Росія заявила про припинення продовження дії зернової угоди, яка була укладена 22 липня 2022 року у Стамбулі на 120 днів і кілька разів продовжувались. Це спровокувало страхові компанії до перегляду політики покриття вантажних суден, які працюють у Чорному морі.
Зокрема Лондонський страховий ринок Lloyd’s of London вже вніс чорноморський регіон до ризикового переліку.
Фото: Мінагрополітики