Атаки безпілотниками по Москві сильно б'ють по російських авіакомпаніях: яких зазнають збитків
Атаки безпілотниками по Москві сильно б'ють по російських авіакомпаніях: яких зазнають збитків

Атаки безпілотниками по Москві сильно б'ють по російських авіакомпаніях: яких зазнають збитків

Атаки дронами, що проводяться по Москві, боляче б'ють по російським авіакомпаніям. Річ у тім, що закриття під час атак неба над столичними аеропортами  уже призвели до втрати ними сотень тисяч доларів.

"Якщо борт йшов у Внуково, а сів у Шереметьєво – це приблизно година польоту додаткового часу. І відповідні витрати у собівартості авіакомпанії", – розповів гендиректор лоукостера "Перемога", передають росЗМІ.

Скільки втрачають російські авіакомпанії

За розрахунками ж гендиректора компанії "Авіатим", 1 година польоту Boeing 737-800 коштує в середньому 7,6-8,1 тис. доларів. Таку ж оцінку дав засновник сервісу забезпечення безпеки польотів RunAvia – зауваживши, втім, що чим вище середньомісячний наліт літака, то нижча вартість льотної години.

Зі свого боку, автори матеріалу нагадують, що 31 серпня через обмеження польотів на запасні аеродроми пішли 45 літаків, які прямували до Домодєдово, Внуково та Жуковського. Рейсам довелося приземлятися в Шереметьєво, Санкт-Петербурзі, Самарі, Казані, Ярославлі та Нижньому Новгороді.

"Таким чином, з розрахунку 8 тис. доларів за годину польоту, компанії могли втратити понад 500 тис. доларів на вимушених перельотах", – констатують вони.

Росія готується до низки масштабних авіакатастроф

Водночас, розв'язана Путіним війна проти України призвела до запровадження Заходом санкцій, які серйозно вдарили і по ринку пасажирських авіаперевезень. І попри те, що авіакомпаніям країни-агресорки поки що вдається обхідними шляхами добувати критично важливі деталі, з кожним днем зашморг затягується.

Річ у тім, що основну частину російського авіапарку становлять літаки Airbus та Boeing. І ситуація з їхнім ремонтом та обслуговуванням стала настільки критичною, що Путіна вже попередили про швидке припинення польотів іноземних літаків, що залишилися в Росії.

Понад те, з'являється все більше ознак катастрофи, що насувається. І коли борти з великою кількістю пасажирів будуть падати – лише питання часу.

"Як довго триватиме вся ця історія без аварій і катастроф – сказати складно. Але, по суті, вони вже запрограмовані", – написав у Telegram російський аналітик Анатолій Несміян.

Як повідомляв OBOZREVATEL, тим часом літаки іноземного виробництва російського "Аерофлоту" почали літати з відключеними гальмами. Причина – відсутність можливості негайно їх замінити у разі несправності чи зносу системи.

Лише перевірена інформація в нас у Telegram-каналі Obozrevatel, Threads та Viber. Не ведіться на фейки!

Джерело матеріала
loader
loader