Українець заявив, що ПриватБанк "покарав" його за борг 200 гривень, який він прострочив через блокування картки. Деталі інциденту він виклав у своїй скарзі, яку надрукував на порталі Мінфін.
За словами клієнта, ПриватБанк заблокував його кредитну картку, де була заборгованість у розмірі 200 гривень. Через блокування він прострочив платіж, а у відповідь, як вважає чоловік, банк його покарав – прибрав кредитний ліміт.
"Був борг за кредитною карткою у 200 грн, який через блок рахунку випадково прострочив на кілька тижнів, знизили кредитний ліміт до нуля. До цього не було жодного порушення умов. Яке право мають банки блокувати рахунки під час військового стану?", - поділився українець
Клієнт зазначив, що жодних умов він зі свого боку не порушував, але банк заблокував картку. У результаті ланцюжок подій призвело до того, що чоловік більше не бажає користуватися кредитними послугами "ПриватБанку".
"Більше жодного разу не скористаюся їхніми кредитними послугами, нехай жеруть свої гроші!", - розгнівався клієнт.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, клієнти "Привату" скаржаться на незрозумілі комісії при розрахунку карткою: у банку назвали причину.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українці не можуть зняти валютні депозити в ПриватБанку: "Всі купюри зі штампами, написами та блакитними плямами".