Клієнти ПриватБанку скаржаться на списання подвійної комісії: чому доводиться платити більше
Клієнти ПриватБанку скаржаться на списання подвійної комісії: чому доводиться платити більше

Клієнти ПриватБанку скаржаться на списання подвійної комісії: чому доводиться платити більше

Українець поскаржився, що при поповненні мобільного рахунку з його картки ПриватБанку було списано додаткову комісію. Співробітники фінустанови пояснили, чому так сталося. Відповідна інформація з'явилася на порталі Мінфіну.

Клієнт "Привату" заявив, що крім обов'язкової комісії він зауважив, що було утримано ще 1%, який не відображається у квитанції.

"ПриватБанк", скріншот: YouTube
"ПриватБанк", скріншот: YouTube

"При поповненні мобільного рахунку з картки універсальна на 150 грн була утримана комісія 4 грн. Але на мій подив, знято було додатково 1,54 (1%), який не відображається в жодній квитанції!", - поділився українець.

За словами українця, у підтримці банку йому не пояснили, звідки взялася прихована комісія і чому він має її платити. Він зізнався, що вкрай незадоволений роботою фінустанови.

"Приват24". Фото: скрін youtube
"Приват24". Фото: скрін youtube

"Оператор кол центру Альона, не надала вичерпної інформації на запитання, чому не відображається в жодній квитанції і відколи введена додаткова комісія, а тупо кинула трубку! Плювати Банк, пробив чергове дно!", - поскаржився клієнт.

У ПриватБанку відреагували на скаргу чоловіки та пояснили, що додаткова комісія може зніматися під час використання кредитних коштів.

"При поповненні мобільного до Приват24 від 100,01 і більше – 4грн комісія. Додаткова комісія – 1% при використанні кредитних коштів", - пояснили фахівці "Привату".

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українець не може користуватися карткою "ПриватБанку" через Google Pay: банк кинув віч-на-віч із проблемою.

Теги за темою
ПриватБанк
Джерело матеріала
loader